مقاله شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز :
تعداد صفحات :۳۷
در این پژوهش موانع نظام بازاریابی پیش روی تعاونی های تولیدی شهرستان درگز شناسایی، سپس درجه اهمیت آنها با بهره گیری از طیف لیکرت و معیار آنتروپی بررسی و رتبهبندی شد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه بهرهبرداران کشاورزی عضو تعاونی کشاورزی بودند که از میان آنها، ۱۱۸ نفر با استفاده از فرمول کوکران به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. روایی پرسشنامه توسط کارشناسان و خبرگان تعاونیهای تولید کشاورزی شهرستان درگز و پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ تأیید شد. نتایج تحقیق نشان داد که به ترتیب، موانع اقتصادی، موانع انسانی، موانع بازاری، موانع عملیاتی، موانع ساختاری و موانع مدیریتی تأثیر مثبت و معنیداری در نظام بازاریابی تعاونیهای تولیدی این شهرستان دارند و اولویتهای ۱ تا ۶ را به خود اختصاص دادهاند. همچنین در اولویتبندی شاخصهای فرعی، با استفاده از طیف لیکرت و آنتروپی، وجود عوامل واسطهای و دلالان در هنگام فروش محصول با وزن ۰۶۴۳۵/۰، عدم به کارگیری نیروهای متخصص از سوی تعاونیها در مقوله خرید و فروش با وزن ۰۴۸۱۶/۰ و سیاستهای نامناسب در قیمتگذاری با وزن ۰۴۸۰۵/۰ به ترتیب به عنوان مهمترین و مؤثرترین موانع در ناکارایی نظام بازاریابی تعاونیهای تولید کشاورزی ارزیابی شدند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.