مقاله بررسی کارآفرینی شرکتی در شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی کارآفرینی شرکتی در شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار دارای ۵۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کارآفرینی شرکتی در شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کارآفرینی شرکتی در شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کارآفرینی شرکتی در شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار :

تعداد صفحات :۵۹

با توجه به شواهد، شرکت تعاونی شباهنگ شهریار یکی از نمونه‌های موفق تعاونی‌ روستایی در زمینه نوآوری و کارآفرینی است و لذا یررسی رویکرد این شرکت در زمینه کارآفرینی و عوامل تعیین‌کننده آن برای ارائه یک الگوی تجربی از شرکت‌های تعاونی‌های روستایی کارآفرین سودمند به نظر می‌رسد. این تحقیق به روش مورد‌کاوی با هدف بررسی کارآفرینی شرکتی در تعاونی روستایی شباهنگ شهریار انجام شد. جامعه آماری شامل تمام مدیران و کارمندان این شرکت به تعداد ۲۵۰ نفر بود. حجم نمونه براساس جدول کرجسی- مورگان، ۱۵۲ نفر تعیین و برای نمونه‌گیری از روش تصادفی ساده استفاده شد. ابزار گردآوری داده‌ها پرسش‏نامه بود که روایی محتوای آن را اعضای کمیته تحقیق و گروهی از کارشناسان تعاونی روستایی شباهنگ تأیید کردند. میانگین ضریب آلفای کرونباخ برای ارزیابی پایایی بخش‌های مختلف پرسش‏نامه برابر ۸۴/۰ به دست آمد. نتایج آزمون فریدمن نشان داد که از بین مؤلفه‌های کارآفرینی شرکتی، مؤلفه‌های “حمایت مدیریت ارشد” و “اختیارات و آزادی عمل” به ترتیب اولویت بالا‌تری دارند. نتایج تحلیل عاملی عوامل تأثیر‌گذار بر توسعه کارآفرینی شرکتی به استخراج شش عامل «تعاملات نهادمند، بازاریابی و عرضه محصولات، بودجه‌بندی و تخصیص اعتبارات، کسب حمایت اجتماعی، مخاطب‏محوری و عملکرد مدیریتی» منجر شد که ۸۳۵/۶۷ درصد از واریانس کل را تبیین کردند. طبق نتایج تحلیل رگرسیون گام به گام، ترکیب خطی متغیر‌های بازار‌یابی و عرضه محصولات، مخاطب‌محوری، رضایت شغلی و کسب حمایت اجتماعی در مجموع ۱/۵۱ درصد از تغییرات کارآفرینی شرکتی در تعاونی روستایی شباهنگ را تبیین می‌کردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.