مقاله ارزیابی میزان رضایت مندی اعضای شرکت های تعاونی تولید روستایی استان چهارمحال و بختیاری از کیفیت خدمات داخلی این شرکت ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی میزان رضایت مندی اعضای شرکت های تعاونی تولید روستایی استان چهارمحال و بختیاری از کیفیت خدمات داخلی این شرکت ها دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی میزان رضایت مندی اعضای شرکت های تعاونی تولید روستایی استان چهارمحال و بختیاری از کیفیت خدمات داخلی این شرکت ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی میزان رضایت مندی اعضای شرکت های تعاونی تولید روستایی استان چهارمحال و بختیاری از کیفیت خدمات داخلی این شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی میزان رضایت مندی اعضای شرکت های تعاونی تولید روستایی استان چهارمحال و بختیاری از کیفیت خدمات داخلی این شرکت ها :
تعداد صفحات :۲۹
این مطالعه به دنبال یافتن نمونه کاربردی از مدل سروکوال برای سنجش میزان رضایتمندی اعضا از کیفیت خدمات داخلی ارائه شده در شرکتهای تعاونی تولید روستایی است. جامعه آماری این پژوهش را اعضای شرکتهای تعاونی تولید روستایی فعال استان چهارمحال و بختیاری به تعداد ۳۷۱۵ نفر تشکیل دادهاند که از میان آنان ۱۶۰ نفر به روش نمونهگیری کاملاً تصادفی به عنوان نمون آماری تعیین شدند. این پژوهش به روش پیمایشی انجام گرفته و پرسشنامهای جهت گردآوری دادهها تهیه شده است. به منظور بررسی روایی پرسشنامه از نظر استادان گروه توسعه روستایی دانشگاه صنعتی اصفهان و برای سنجش پایایی آن از پیشآزمون و ضریب آلفای کرونباخ بهره گرفته شد که میانگین این ضریب ۹۶/۰ به دست آمد. نتایج این پژوهش نشان داد مدل تطبیق یافته سروکوال ابزار مناسبی برای سنجش میزان رضایتمندیاعضا در شرکتهای تعاونی تولید روستایی است. همچنین مطابق یافتهها، این شرکتها تنها در بُعد “اطمینان خاطر” توانستهاند انتظارات اعضا را برآورده سازند و در سایر ابعاد ناموفق عمل کردهاند. علاوه بر این، نتایج آزمون کروسکال والیس نشان داد که تفاوت معنیداری بین سطح رضایتمندی افراد مورد مطالعه با ویژگیهای فردی مختلف از جمله سن، سطح تحصیلات و سابق عضویت وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.