مقاله بررسی عوامل مؤثر بررضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیم? عمر، با استفاده از مدل سروکوال (مطالع? موردی: شرکت بیم? نوین)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی عوامل مؤثر بررضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیم? عمر، با استفاده از مدل سروکوال (مطالع? موردی: شرکت بیم? نوین) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بررضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیم? عمر، با استفاده از مدل سروکوال (مطالع? موردی: شرکت بیم? نوین)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بررضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیم? عمر، با استفاده از مدل سروکوال (مطالع? موردی: شرکت بیم? نوین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بررضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیم? عمر، با استفاده از مدل سروکوال (مطالع? موردی: شرکت بیم? نوین) :

تعداد صفحات :۲۴

امروزه، سازمان‌های تولیدی و خدماتی، میزان رضایت مشتری را به‌عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می‌کنند و این روند همچنان در حال افزایش است. در حال حاضر، باتوجه به اهمیت حیاتی که صنعت بیمه در رشد و شکوفایی اقتصاد کشورها دارد، نیاز به آن اجتناب‌ناپذیر است. بر این اساس، در این پژوهش، عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیم عمر در شرکت بیم نوین را با استفاده از مدل سروکوال بررسی می‌کنیم. این مدل، یکی از متداول‌ترین مدل‌هایی است که در زمین ارزیابی کیفیت در بخش خدمات به‌کار گرفته می‌شود. روش انجام این پژوهش، توصیفی ـ پیمایشی است.
روش نمونه‌گیری در پژوهش حاضر، تصادفی ساده است و جامع آماری، بیمه‌گذاران بیم عمر شرکت بیم نوین در شهر تهران و تعداد نمونه ۳۶۱ نفر از افراد جامعه است. نتایج پژوهش، با استفاده از روش مدل معادلات ساختاری، بررسی و داده‌ها نیز با استفاده از نرم‌افزار SPSS و SMART PLS تجزیه و تحلیل شده است. نتیج حاصل از این پژوهش، بیان‌کنند این موضوع است که بعد فیزیکی بر رضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیم عمر تأثیری نداشته است و سایر ابعاد مدل سروکوال بر رضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیم عمر در شرکت بیم نوین تأثیرگذار بوده است. همچنین، یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد که در ۴ بعد از ابعاد مدل سروکوال، بین کیفیت مورد انتظار و کیفیت ادراک‌شد بیمه‌گذاران از خدمات، شکاف وجود دارد؛ که بیشترین شکاف مربوط به بعد همدلی و کمترین شکاف، مربوط به بعد قابلیت اطمینان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.