مقاله سبکهای انگیزش و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهاى خودپنداشت تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سبکهای انگیزش و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهاى خودپنداشت تحصیلی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سبکهای انگیزش و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهاى خودپنداشت تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سبکهای انگیزش و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهاى خودپنداشت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سبکهای انگیزش و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهاى خودپنداشت تحصیلی :
تعداد صفحات :۲۱
هدف پژوهش حاضر تعیین نقش واسطهای خودپنداشت تحصیلی در رابطه بین سبکهای انگیزش و پیشرفت تحصیلی بود. ۱۴۰ دانشآموز دختر سال سوم دبیرستان رشته تجربی شهر تهران به صورت نمونهبرداری چندمرحلهای انتخاب شدند و به مقیاس انگیزش تحصیلی (AMS، والرند و دیگران، ۱۹۹۲) و مقیاس خودپنداره تحصیلی (دلاور، ۱۳۷۳) پاسخ دادند. پیشرفت تحصیلی دانشآموزان نیز بر اساس میانگین نمرههای پایان ترم سه درس زیستشناسی، فیزیک و شیمی مشخص شد. نتایج پژوهش نشان دادند خودپنداشت تحصیلی با انگیزش درونی و پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت معنادار دارد. نتایج تحلیل مسیر نیز نشان دادند اثر مستقیم خودپنداشت بر پیشرفت تحصیلی معنادار بود امّا اثر غیرمستقیم متغیرهای انگیزش بیرونی، انگیزش درونی و بیانگیزشی تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی از طریق متغیر واسطهای خودپنداشت معنادار بود. بر اساس یافتههای پژوهش حاضر میتوان نتیجه گرفت خودپنداشت تحصیلی به عنوان یک متغیر واسطهای در رابطه بین انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی عمل میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.