مقاله نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی مثبت و منفی در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی مثبت و منفی در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی مثبت و منفی در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی مثبت و منفی در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی مثبت و منفی در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن :

تعداد صفحات :۲۴

تعیین ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن با واسطه­گری ترس از ارزیابی مثبت و منفی هدف پژوهش بود. روش پژوهش توصیفی و الگوی همبستگی با روی­آورد مدل­یابی معادلات ساختاری بود. جامعه آماری شامل دانشجویان دختر مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین بود که در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ مشغول به تحصیل بودند. ۱۰۰۰ دانشجو به روش نمونه‎برداری تصادفی خوشه­ای انتخاب و به پرسشنامه­های مورد نظر پاسخ دادند. سپس با استفاده از روش نمونه­برداری قضاوتی هدفمند ۲۱۸ نفر به عنوان نمونه نهایی برگزیده شدند. ابزار پژوهش سیاهه­های اختلال خوردن (EDI؛ گارنر، المستدو پولیوی، ۱۹۸۳)، هراس اجتماعی (SPI؛ کانور و دیگران، ۲۰۰۰)، ترس از ارزیابی منفی- فرم کوتاه (FNES؛ لیری،۱۹۸۳) و ترس از ارزیابی مثبت (FPES؛ ویکز، هیمبرگ و رودباگ، ۲۰۰۸) بود. نتایج نشان داد که ترس از ارزیابی مثبت و منفی به‎طورهمزمان، ارتباط بین اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن را واسطه‎گری می­کنند. همچنین، اثرمستقیم اضطراب اجتماعی بر اختلال خوردن تأیید شد. بنابراین، مداخله‎هایی که ترس از ارزیابی­های مثبت و منفی را به عنوان مؤلفه­های اصلی اضطراب اجتماعی مورد هدف قرار می‎دهند، به توقف رشد نشانه­های اختلال‎های خوردن کمک می‎کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.