مقاله الگوی استفاده اعضا از خدمات رفاهی ارائهشده توسط سازمان نظام پزشکی مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله الگوی استفاده اعضا از خدمات رفاهی ارائهشده توسط سازمان نظام پزشکی مشهد دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگوی استفاده اعضا از خدمات رفاهی ارائهشده توسط سازمان نظام پزشکی مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی استفاده اعضا از خدمات رفاهی ارائهشده توسط سازمان نظام پزشکی مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله الگوی استفاده اعضا از خدمات رفاهی ارائهشده توسط سازمان نظام پزشکی مشهد :
تعداد صفحات :۵
پیشزمینه: سازمان نظام پزشکی همانند سایر سازمانهای صنفی به ارائه خدمات رفاهی برای اعضای خود میپردازد. هدف از مطالعه حاضر بررسی الگوی علاقه و استفاده اعضای سازمان نظام پزشکی مشهد از خدمات رفاهی ارائهشده میباشد. روشها: این مطالعه توصیفی مقطعی با جمعآوری و بررسی دادههای موجود در باشگاه رفاهی سازمان نظام پزشکی مشهد در سال ۱۳۹۱ انجام شد. دادههای جمعآوریشده شامل جنس استفادهکنندگان و نوع خدمات ارائهشده بود. دادهها در نرمافزار Excel مورد آنالیز قرار گرفتند. یافتهها: در مجموع، در سال ۱۳۹۱، ۳۸۱۹۴ نفر-خدمات از باشگاه رفاهی سازمان نظام پزشکی مشهد استفاده شد. در میان خدمات ارائهشده، فستفود و کافیشاپ (۲۸%)، آشپزخانه و رستوران (۲۰%)، هایپرمارکت (۱۴%)، پوشاک (۱۳%)، استخر و باشگاه ورزشی (۳%) بیشترین خدمات استفادهشده توسط اعضای جامعه پزشکی بود. همچنین علاقه کمتری به استفاده از خدمات اینترنت (۰.۳%)، وسایل رایانهای، صوتی و تصویری (۰.۳%)، دکوراسیون داخلی (۰.۳%)، لوازم اسپرت خودرو (۰.۰۴%)، لوازم و آلات موسیقی (۰.۰۲%) در میان جامعه پزشکی وجود داشت. نسبت استفاده اعضای آقا از خدمات رفاهی با بانوان متفاوت بود به طوری که آقایان به نسبت بیشتری از لوازم اسپرت خودرو (نسبت مرد به زن: ۴۴۶%)، هایپرمارکت (۲۵۱%) و خدمات اینترنت (۲۰۷%) و بانوان از مزون عروس (۰%)، دکوراسیون داخلی (۲۱%) و لوازم آرایشی- بهداشتی (۲۱%) استفاده نمودند. نتیجهگیری: در این مطالعه مشخص شد، در میان خدمات رفاهی ارائهشده توسط باشگاه رفاهی سازمان نظام پزشکی مشهد علاقه اعضا بیشتر به استفاده از مراکز خدمات پذیرایی-غذایی و خرید ارازق عمومی بوده است. جهتگیری باشگاه رفاهی سازمان نظام پزشکی میبایست علاوه بر شناسایی فروشگاهها، مراکز خدماتی و رفاهی مناسب و با کیفیت، به سمت اطلاعرسانی گستردهتر، نظرسنجی و شناسایی علائق اعضا باشد. .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.