مقاله بررسی رابطه شوخطبعی با دشواری در تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه شوخطبعی با دشواری در تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در دانشجویان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه شوخطبعی با دشواری در تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه شوخطبعی با دشواری در تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه شوخطبعی با دشواری در تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در دانشجویان :
تعداد صفحات :۱۳
مقدمه: شوخطبعی، راهبردی مقابلهای سازگارانه است که میتواند به عنوان راهی برای کنار آمدن با استرسهای روزمره و برقراری ارتباط باشد. لذا هدف از پژوهش حاضر مقاله بررسی رابطه شوخطبعی با دشواری در تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در دانشجویان است. روشکار: جامعه آماری این پژوهش همبستگی شامل دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر بودند که از میان آنها ۲۰۰ نفر به شیوه نمونهگیری خوشهای انتخاب و به مقیاس شوخطبعی (فرم۲۵ سئوالی)، مقیاس دشواری در تنظیم هیجان (فرم ۳۶ سئوالی) و مقیاس ناگویی هیجانی تورنتو (فرم ۲۰ سئوالی) پاسخ دادند. جهت تحلیل دادهها از روش آماری رگرسیون چندمتغیره همزمان استفاده شد. یافتهها: نتایج پژوهش نشان داد که بین شوخطبعی با ناگویی هیجانی رابطه مثبت و معنی دار (۰۵/۰=P ، ۱۷/۰- =r) وجود دارد اما بین شوخطبعی و دشواری در تنظیم هیجان رابطه وجود ندارد (۰۵/۰=P ، ۰۸/۰- =r) همچنین بین ناگویی هیجانی و دشواری در تنظیم هیجان نیز رابطه مثبت و معنی دار (۰۱/۰=P ، ۱۹/۰- =r) وجود دارد. نتیجهگیری: بر اساس یافتههای پژوهش میتوان بر اهمیت موثر شوخ طبعی در کاهش دشواری هیجانی و ناگویی هیجانی نتیجهگیری کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.