مقاله ارزیابی روش طبقه‌بندی مهندسی SMR با نگرش ویژه به تحلیل نتایج دامنه‌های سنگی جاده چالوس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی روش طبقه‌بندی مهندسی SMR با نگرش ویژه به تحلیل نتایج دامنه‌های سنگی جاده چالوس دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی روش طبقه‌بندی مهندسی SMR با نگرش ویژه به تحلیل نتایج دامنه‌های سنگی جاده چالوس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی روش طبقه‌بندی مهندسی SMR با نگرش ویژه به تحلیل نتایج دامنه‌های سنگی جاده چالوس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی روش طبقه‌بندی مهندسی SMR با نگرش ویژه به تحلیل نتایج دامنه‌های سنگی جاده چالوس :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

طبقه‌بندی امتیاز دهی توده شیب SMR که توسط رومانا ROMANA 1985 2003 ارائه گردیده است جهت تعیین رده سنگین و نوع گسیختگی دامنه‌های سنگی و طراحی نگهدارنده لازم به کار گرفته می‌شود. این طبقه‌بندی برای ۳۷ تا من سنگی دارای پتانسیل سنگ افت ROCK FALL در مسیر جاده چالوس انجام شده است. در محدوده مطالعاتی احتمال رخداد گسیختگی های صفحه‌ای و گوه ای بیشتر از گسیختگی واژگونی می‌باشد. در بین دامنه‌های ماسه سنگ این ( سازند کهر ، لالون و درود) دامنه‌های ماسه سگی درود باد کمترین میزان SMR 58-54 به سیستم نگهدارنده کامل (جوی پای شیب ، پیچ سگ‌های منظم و بتون پاشی موردی) نیازمند می‌باشند. دامنه‌های ماسه سنگی سازنده کهر دارای بیشترین میزان پایداری و بالاترین میزان SMR میانگین ۷۰ می‌باشند. در محدوده مورد مطالعه هیچ دامنه سنگی از پایداری کامل برخوردار نمی‌باشد (به جز یک دامنه ماسه سنگی کهر) و همگی نیازمند به کارگیری روش‌های تثبیت و نگهدارنده لازم و مناسب می‌باشند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.