مقاله تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر :

تعداد صفحات :۲۶

هدفپژوهشحاضرتولیدچندرسانه ایدیکته یارواثربخشیآنبربهبودمشکلاتحافظه دیداریو شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزانناتواندریادگیریاملاصورت گرفته است. طرحپژوهش،نیمهآزمایشیودوگروهیباپیش آزمون وپس آزمون وجامعه یآماریپژوهششاملدانش آموزان ناتوان در یادگیریپایه یدومابتدایی مدرسه بهزیستیشهرشبستردرسـالتحصیلی۹۴-۹۵می شد. نمونهشامل۱۶نفربودکهازاینتعدادبهتصادف،۸ نفر درگروهآزمایشو۸نفردرگروهکنترلجایـگزینشدند. بهمدت۱۵جلسهگروهآزمایشبا چندرسانه ایدیکته یاروگروهکنترلباروشمتداولآموزشدیدند. جهتتشخیصایندانش آموزاندر مرکزناتوانیهاییادگیریاز آزمون حافظه دیداری، آزمون حافظه شنیداریو آزموناملااستـــــفادهشده بود.برایگردآوریداده هاازآزموناملا، برای تعیین نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگروف-اسمیرنف وجهتتحلیلداده هاازآزمون تحلیل کوواریانس استفادهشده است. یافته هانشانداددانش آموزانیکهباچندرسانه ایدیکته یارآموزشدیدندنسبتبه دانـــــش آموزانیکهبهروشمتداولآموزشدیدندبهصورتمعناداریبهبودبیشتریدرمشـکلاتحافظه دیداری(۱۰/۰<P)وشنیـداری (۰۱/۰<P) و همچنین خودکارآمدی تحصـیلی ) ۱۰/۰<P)داشتند. بنابراینچندرسانه ایدیکته یاردربهبودمشکلاتحافظه دیداریو شنیداری و خودکارآمدی تحصیلیدانش آموزانناتواندریادگیریاملامؤثراست. پیشنهادمی شودازچندرسانه ایدیکته یاردر آموزشدانش آموزانناتواندریادگیریاملااستفادهشودوبرایانواعدیگرناتوانییادگیری، چندرسانهایآموزشیتولیدشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.