مقاله رابطه هوش هیجانی و باورهای معرفتشناختی با خلاقیت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه هوش هیجانی و باورهای معرفتشناختی با خلاقیت دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه هوش هیجانی و باورهای معرفتشناختی با خلاقیت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه هوش هیجانی و باورهای معرفتشناختی با خلاقیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه هوش هیجانی و باورهای معرفتشناختی با خلاقیت :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از تحقیق حاضر، بررسی ارتباط متغیرهای هوش هیجانی و باورهای معرفت شناختی با خلاقیت در دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهرستان کرج در سال تحصیلی۸۷-۸۸ میباشد. جامعه آماری مورد مطالعه را کلیه دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهرستان کرج که مجموع آنها تقریباً ۴۳ هزار نفر است، تشکیل میدهد. بر همین اساس تعداد ۱۲۰ نفر از آنها از طریق نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای از چهار منطقه آموزشی به عنوان نمونه انتخاب شدند. اطلاعات داده ها و عوامل از آزمونهای هوش هیجانی سیبریا شرینگ، آزمون خلاقیت گیلفورد و آزمون باورهای معرفتشناختی شومر بدست آمد. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمون پیرسون جهت مشخص کردن رابطه متغیرهای مدنظر با خلاقیت و از رگرسیون گام به گام جهت شناسایی سهم تبیینی هر یک از متغیرها استفاده شد. نتایج حاکی از آن ست که خلاقیت دانش آموزان با شش متغیر پیشبین، رابطه معنادار (با جهت مثبت) در سطح ۰۱/۰ دارند. بیشترین میزان همبستگی معنادار مربوط به متغیر «خودآگاهی» و کمترین مقدار نیز متعلق به متغیر «باورهای معرفتشناختی» میباشد. یعنی بیشترین میزان پیشبینی متغیر ملاک به متغیر «خودآگاهی» با مقدار ۵۰۱/۰ و کمترین میزان آن مربوط به متغیر باورهای معرفتشناختی با مقدار ۱۱۶/۰ میباشد. این نتیجه گویای آن است که متغیر «خودآگاهی» بیشترین تأثیر و متغیر «باورهای معرفتشناختی» کمترین تأثیر را بر روی متغیر ملاک دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.