مقاله رابطه عضویت، فعالیت و بهره‌گیری مدیران مدارس از شبکه‎های اجتماعی با خلاقیت و نوآوری سازمانی آنان در دوره متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه عضویت، فعالیت و بهره‌گیری مدیران مدارس از شبکه‎های اجتماعی با خلاقیت و نوآوری سازمانی آنان در دوره متوسطه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه عضویت، فعالیت و بهره‌گیری مدیران مدارس از شبکه‎های اجتماعی با خلاقیت و نوآوری سازمانی آنان در دوره متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه عضویت، فعالیت و بهره‌گیری مدیران مدارس از شبکه‎های اجتماعی با خلاقیت و نوآوری سازمانی آنان در دوره متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه عضویت، فعالیت و بهره‌گیری مدیران مدارس از شبکه‎های اجتماعی با خلاقیت و نوآوری سازمانی آنان در دوره متوسطه :

تعداد صفحات :۱۸

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه عضویت، فعالیت و بهره‌گیری از شبکه‎های اجتماعی با خلاقیت و نوآوری سازمانی مدیران مدارس متوسطه انجام شد. روش تحقیق توصیفی (همبستگی) بود. جامعه آماری پژوهش کلیه مدیران مدارس مقطع متوسطه شهرستان ورامین به تعداد ۱۲۱ نفر بودند. حجم نمونه مطابق با جدول کرجسی و مورگان ۹۲ نفر برآورد گردید و به شیوه نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای گردآوری داده‌ها، از سه پرسشنامه الف) خلاقیت تورنس (۱۹۹۲) ب) پرسشنامه نوآوری سازمانی محقق ساخته برگرفته از پرسشنامه ساعتچی، کامکاری و عسکریان (۱۳۸۹) و ج) پرسشنامه شبکه های اجتماعی محقق ساخته برگرفته از راس و همکاران (۲۰۰۹) استفاده شد. داده های گردآوری شده با بهره‌گیری از آزمون خی دو و ضریب همبستگی پیرسون تجزیه و تحلیل شدند. نتایج تحقیق نشان داد بین عضویت مدیران مدارس متوسطه در شبکه های اجتماعی و میزان بهره‌گیری آنان از سه شبکه اجتماعی پر استفاده نظیر تلگرام، واتساپ و فیسبوک با سطح خلاقیت فردی و نوآوری سازمانی آنان رابطه معنادار وجود دارد. در واقع مدیرانی که در شبکه‎های اجتماعی (تلگرام، واتساپ و فیسبوک) فعال‌تر هستند از خلاقیت فردی و نوآوری سازمانی بالاتری برخوردارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.