مقاله بررسی رابطه سختی و فرکانس های طبیعی پیچشی میل موج گیر خودروی سواری پراید با جنس آن و کشسانی اتصالات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابطه سختی و فرکانس های طبیعی پیچشی میل موج گیر خودروی سواری پراید با جنس آن و کشسانی اتصالات دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه سختی و فرکانس های طبیعی پیچشی میل موج گیر خودروی سواری پراید با جنس آن و کشسانی اتصالات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه سختی و فرکانس های طبیعی پیچشی میل موج گیر خودروی سواری پراید با جنس آن و کشسانی اتصالات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه سختی و فرکانس های طبیعی پیچشی میل موج گیر خودروی سواری پراید با جنس آن و کشسانی اتصالات :

تعداد صفحات :۱۷

یکی از مهم ترین حرکت های نامطلوب در خودروها که مهندسین همواره در صدد حذف یا به حداقل رساندن آن بوده اند، پیچش حول محور طولی خودرو یا اصطلاحاً Roll می باشد. وظیفه جلوگیری از به وجود آمدن این حرکت بر عهده میل موج گیر (Anti Roll bar) است که یکی از بخش های مهم و پرکاربرد سیستم های تعلیق نیمه مستقل و مستقل به شمار می آید. پارامترهای طراحی میل موج گیر از جمله هندسه، جنس و… با پیشرفت فناوری و در اثر سیر تکاملی خودروها، دستخوش تغییراتی گردیده اند که با استفاده از روش های تحلیلی نوین می توان اثرات این تغییرات را روی عملکرد این قطعه مشاهده نمود. باتوجه به پیچیدگی های هندسی این قطعه و اثر مستقیمی که بر مشخصات خوش فرمانی خودرو دارد، دقیق ترین و سریع ترین راه برای این تجزیه و تحلیل ها، استفاده از روش المان محدود (FEM) می باشد. در این پژوهش با استفاده از نرم افزار ANSYS به مدل سازی میل موج گیر خودروی سواری پراید پرداخته می شود و سپس بررسی تأثیر تغییر دو پارامتر (جنس میل موج گیر و کشسانی اتصالات آن) بر پنج فرکانس طبیعی پیچشی اول که توسط آنالیز مودال تعیین می گردند و حداکثر جابجایی دو انتهای میل موج گیر که توسط آنالیز هارمونیک مشخص می گردند، انجام می شود. در نهایت از طریق بررسی تغییرات حداکثر جابجایی دو انتها، تأثیر این پارامترها بر سختی پیچشی نیز نتیجه گرفته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.