مقاله مطالعه ارتعاشات موتور و بررسی نقش دسته‌موتورها در بهبود عملکرد خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مطالعه ارتعاشات موتور و بررسی نقش دسته‌موتورها در بهبود عملکرد خودرو دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه ارتعاشات موتور و بررسی نقش دسته‌موتورها در بهبود عملکرد خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه ارتعاشات موتور و بررسی نقش دسته‌موتورها در بهبود عملکرد خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه ارتعاشات موتور و بررسی نقش دسته‌موتورها در بهبود عملکرد خودرو :

تعداد صفحات :۲۱

اصولاً ویژگی‌هایی چون راحتی سرنشین، پایداری و کیفیت رانندگی از جمله شاخص‌های اساسی و مهم در عملکرد هر وسیله نقلیه محسوب می‌شوند. به‌همین دلیل، موضوعات مرتبط با دانش ارتعاشات مکانیکی و دینامیک خودرو از جمله مباحث مورد اهمیت در صنعت طراحی و ساخت خودرو به‌شمار می‌روند. به‌طور کلی دو منبع عمده تحریک که سبب پیدایش ارتعاشات نامطلوب می‌شوند، عبارت‌اند از نامیزانی[i] موتور و تحریک ناشی از ناهمواری‌های جاده؛ تحریک‌هایی که مستقیماً به بدنه خودرو وارد و از طریق دسته‌موتورها[ii] به خط انتقال قدرت منتقل می‌شوند. با توجه به اینکه منبع تولید قدرت، خود از جمله منابع تولید نوسانات و ارتعاشات است و می‌تواند سبب ایجاد خلل در عملکرد خودرو شود، تاکنون تحقیقات گسترده‌ای جهت بررسی دلائل بروز ارتعاشات موتور و روش‌های کاهش آن انجام شده است. این در حالی است که همچنان حوزه‌های بررسی‌نشده فراوانی در موضوع مدلسازی و جداسازی[iii] ارتعاشات وجود دارد. این مقاله برآمده از تحقیقات انجام‌شده پیرامون مبحث مهمی چون ارتعاشات موتور و روش‌های مهار و کنترل آن است. در این مقاله مطالعات انجام‌شده در زمینه مدلسازی دسته‌موتور و ارتعاشات آن مرور و خلأ تحقیقاتی موجود جهت مطالعات آتی بیان شده است. همچنین با پژوهش در مدلسازی‌های انجام‌شده در مسیر مدلسازی ارتعاشی، ضمن بررسی مسیر توسعه مدلسازی در دسته‌موتورهای ارتجاعی[iv]، هیدرولیکی[v]، شبه‌فعال[vi] و فعال[vii]، الگوریتم مدلسازی دسته‌موتور نیز ارائه شده است.

[i]. unbalancing

[ii]. engine mounts

[iii]. isolation

[iv]. elastomeric mount

[v]. hydraulic engine mount

[vi]. semi-active engine mount

[vii]. active engine mount

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.