مقاله مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری :

تعداد صفحات :۲۹

هدف این مطالعه مقایس هی سازگاری اجتماعی، هیجانی،تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانییادگیری بود. این پژوهش یک مطالعه مقایسهای و از نوع مورد- شاهدیاست. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشآموزان پسر ۱۴ تا ۱۶ ساله۹۰ میباشد. – با و بدون ناتوانی یادگیری شهر اردبیل در سال تحصیلی ۹۱۱۶ ساله مبتلا به – آزمودنی های پژوهش شامل ۴۰ دانش آموز پسر ۱۴ناتوانی یادگیری شهر اردبیل بودند که به روش نمون هگیری تصادفی سادهانتخاب شدند. و ۴۰ نفر از دانش آموزان عادی نیز به شیوه همتاسازی(براساس سن، رتبه فرزندی، وضعیت اقتصادی- اجتماعی) انتخاب شدند.برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه های سازگاری دانش آموزان وخودتنظیمی در یادگیری دانشآموزان استفاده شد. نتایج تحلیل واریانسچند متغیری نشان داد که بین دو گروه از دانش آموزان در سازگاریاجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی تفاوت معناداریوجود دارد. میتوان نتیجه گرفت که کودکان دارای ناتوانی یادگیری نرخبالاتری از مشکلات و سازگاریهای اجتماعی، هیجانی و تحصیلی را دارندکه اغلب در مدرسه نادیده گرفته میشود. از سوی دیگر مدیریتخودتنظیمی به عنوان یک عامل کلیدی در موفقیت تحصیلی کودکان،نوجوانان و بزرگسالان نقش دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.