مقاله مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با و بدون نارسانویسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با و بدون نارسانویسی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با و بدون نارسانویسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با و بدون نارسانویسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با و بدون نارسانویسی :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از پژوهش حاضر مقاله مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با و بدون نارسانویسی بود. طرح پژوهش حاضر از نوع علی- مقایسهای بود. جامعهی آماری پژوهش شامل کلیهی دانشآموزان مقطع ابتدایی عادی و نارسانویس شهرستان رضوان شهر بودند که از این بین تعداد ۹۰ نفر به روش نمونهگیری تصادفی خوشهای انتخاب و در دو گروه جایگزین شدند. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامههای حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی استفاده شد و در نهایت اطلاعات بدست آمده توسط نرمافزار SPSS19 و از طریق روش تحلیل واریانس چند متغیره (MANOVA) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافتهها نشان داد که بین دو گروه از دانشآموزان در متغیرهای حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی تفاوت معناداری وجود دارد (۰۵/۰>P). به طوری که حساسیت اضطرابی در دانشآموزان نارسانویس بیشتر از دانشآموزان عادی است. همچنین عملکرد شناختی در دانشآموزان نارسانویس کمتر از دانشآموزان عادی بود. بنابراین توجه به برنامههای آموزشی و خدمات مشاورهای برای کاهش مشکلات روان شناختی دانشآموزان نارسانویس از اهمیت ویژهای برخوردار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.