مقاله بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری :

تعداد صفحات :۲۵

هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری بود. روش پژوهش نیمه آزمایشی و جامعه آماری آن را دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری در مرکز ناتوانی‌های یادگیری شهر همدان تشکیل دادند. نمونه پژوهش شامل ۲۴ دانش‌آموز که به صورت در دسترس انتخاب و در دو گروه ۱۲ نفره آزمایش و کنترل همتا شدند. برای جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه هنجار شده سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان و پرسشنامه سبک تبیین کودکان استفاده شد. نتایج با استفاده از تحلیل کواریانس یک راهه نشان داد که دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری تحت تأثیر چندرسانه آموزشی، در درماندگی آموخته شده (۰۰۶/۰=P، ۴۵/۹F=) و سازگاری اجتماعی(۰۰۵/۰=P، ۱۳/۱۰F=) با گروه کنترل تفاوت معنی داری نشان دادند. در نتیجه چندرسانه‌ای آموزشی سبک تبیین به صورت معنی‌داری بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری تاثیر مثبت داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.