مقاله مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود?تنظیمی در دانش?آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود?تنظیمی در دانش?آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود?تنظیمی در دانش?آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود?تنظیمی در دانش?آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود?تنظیمی در دانش?آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی :

تعداد صفحات :۳۲

هدف این پژوهش مقایسه باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادیبود. این پژوهش یک مطالعه مقایسهای و از نوع مورد-شاهدی است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش‌آموزان پایه دوم و سوم راهنمایی نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی شهر رشت در سال تحصیلی ۹۱-۹۲ میباشند. شرکتکنندگان پژوهش شامل ۶۰ دانش‌آموز (۱۵ نفر نارساخوان، ۱۵ نفر نارسانویس، ۱۵ نفر نارسا حساب و ۱۵ نفر عادی) پایه دوم و سوم راهنمایی بودند که به روش تصادفی خوشهای چند مرحلهای از میان دانشآموزان مدارس ناحیه ۱ و ۲ شهر رشت انتخاب شدند. برای جمع‌آوری دادهها از آزمونهای محقق ساخته خواندن، نوشتن و ریاضیات، پرسش‌نامه باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و آزمون هوشی ریون استفاده شد. داده‌ها به روش توصیفی، تحلیل واریانس چند متغیری (مانوا) و آزمون تعقیبی LSD تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد که بین چهار گروه از نظر خودکارآمدی، ارزش گذاری، اضطراب امتحان، راهبردهای شناختی و خود-تنظیمی تفاوت معناداری وجود دارد. این نتیجه تلویحات مهمی در زمینه برنامه ریزی، آموزش و ارتقای بهداشت روانی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.