مقاله رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری :
تعداد صفحات :۲۵
خودپنداره نقش مهمی در انگیزش تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری ایفا میکند. هدف پژوهش حاضر، بررسی مقاله رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری بود. در این پژوهش همبستگی، کل دانشآموز ابتدایی دارای اختلال یادگیری شهرستان بروجرد و ملایر (۶۷ دانشآموز) به صورت کلشماری در تحقیق شرکت نمودند و مقیاسهای خودپنداره (بارنت، ۱۹۹۴) و انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی (گای و همکاران، ۲۰۰۵) را تکمیل نمودند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از ضریب همبستگی پیرسون رگرسیون چندمتغیری استفاده شد. نتایج همبستگی پیرسون نشان داد که بین خودپنداره (کل) با انگیزش خواندن، نوشتن، ریاضی و انگیزش تحصیلی (کل) رابطهی مثبت معنیدار وجود داشت. همچنین بین عزتنفس شناختی و عاطفی، خودپندارهی خواندن، ریاضی، روابط با والدین و همسالان و خودپندارهی عملکرد مدرسه با انگیزش خواندن و ریاضی و بین خودپندارهی خواندن، ریاضی، روابط با والدین و همسالان و خودپندارهی عملکرد مدرسه با انگیزش نوشتن رابطهی مثبت معنیدار بهدست آمد. بر اساس نتایج رگرسیون، عزتنفس شناختی، خودپندارهی توانایی فیزیکی و خودپندارهی رابطه با همسالان به صورت مثبت قویترین متغیرها برای پیشبینی نمرات انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری بوده است (۰۱/۰<p). توجه به نقش خودپنداره در انگیزش خواندن، نوشتن و ریاضی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری برای پژوهشگران و مشاوران مراکز مربوط به اختلالات یادگیری مهم است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.