مقاله اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص :

تعداد صفحات :۲۶

این پژوهش به‌منظور تعیین مقاله اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص انجام شد. ۳۲ نفر از دانش‌آموزان (۱۶ دختر و ۱۶ پسر) با ناتوانی ریاضی در پایه پنجم ابتدایی به‌صورت تصادفی انتخاب شدند. پس از تشخیص اختلال ریاضی، از هر گروه ۸ نفر به‌عنوان گروه کنترل و ۸ نفر به‌عنوان گروه آزمایش قرار گرفتند. به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات از آزمون هوش وکسلر مقیاس کودکان (WISC-R)، آزمون ریون و آزمون معلم‌ساخته ریاضی استفاده شد. دو گروه آزمایشی دختر و پسر هر‌کدام به مدت ۱۶ جلسه ۶۰ دقیقه‌ای تحت آموزش مستقیم قرار گرفتند. از هر چهار گروه پیش‌آزمون و پس‌آزمون به‌عمل آمد. داده‌ها با استفاده از تحلیل واریانس یک‌طرفه تحلیل شد. یافته‌ها نشان دادند که آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص گروه آزمایشی در مقایسه با گروه گواه در پس‌آزمون مؤثر بوده است (۰۱/0P <). نتایج پژوهش حاضر نشان داد که آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص مؤثر است و معلمان می‌توا‌نند از روش آموزش مستقیم برای بهبود عملکرد ریاضی در این دانش‌آموزان استفاده کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.