مقاله اثربخشی نرمافزار آموزش حافظهیکاری بر کارکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی نرمافزار آموزش حافظهیکاری بر کارکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی نرمافزار آموزش حافظهیکاری بر کارکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی نرمافزار آموزش حافظهیکاری بر کارکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی نرمافزار آموزش حافظهیکاری بر کارکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی :
تعداد صفحات :۲۹
پژوهش حاضر با هدف بررسی مقاله اثربخشی نرمافزار آموزش حافظهیکاری بر کارکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی است. طرح پژوهشی حاضر آزمایشی از نوع پیشآزمون-پسآزمون با گروه کنترل است. جامعهی آماری پژوهش، دانشآموزان دختر و پسر دچار اختلال یادگیری ریاضی کلاسهای دوم تا ششم ابتدایی که در سال ۹۳-۹۲ در مدارس اختلال یادگیری استان مرکزی مشغول به تحصیل بودند، با روش نمونهگیری تصادفی خوشهای ۳۰ دانشآموز انتخاب و در دو گروه آزمایش و کنترل به روش تصادفی جایگزین شدند. ابزارهای این پژوهش شامل پرسشنامه اطلاعات دموگرافیک، نرمافزار آموزش حافظهیکاری، نرمافزار آزمون استروپ، مقیاس هوشی وکسلر کودکان، آزمون ریاضی کیمت بود. برای تجزیه وتحلیل دادهها از آزمون تحلیل کوواریانس چندمتغیری استفاده شد.نتایج پژوهش حاضر نشان داد، بین گروه آزمایش و کنترل، پس از اجرای نرمافزار آموزش حافظهیکاری در گروه آزمایش، زیرمقیاسهای کارکردهای توجه در آزمون استروپ، به طور معنیداری بهبود یافت. نتایج نشان داد که مداخله آموزش نرمافزار حافظهیکاری ، سبب بهبود کارکردهای توجه در دانشآموزان اختلال یادگیری ریاضی میشود و میتوان از آن به عنوان یک روش مداخله ای مؤثر سود جست.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.