مقاله رابطهی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانشآموزان دورهی متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطهی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانشآموزان دورهی متوسطه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطهی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانشآموزان دورهی متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطهی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانشآموزان دورهی متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطهی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانشآموزان دورهی متوسطه :
تعداد صفحات :۲۲
هدف این پژوهش، مطالعه رابطه بین نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانشآموزان دورهی دوم متوسطه بود. تحقیق حاضر از نوع پژوهشهای همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانشآموزان دورهی دوم متوسطه شهرستان آستارا میباشد که در سال تحصیلی۹۴-۹۳ مشغول به تحصیل بودند. در این میان تعداد ۲۰۸ نفر به روش تصادفی ساده جهت مطالعه به عنوان نمونه انتخاب شده و مقیاس نگرش مذهبی، پرسشنامه سنجش شادکامی آکسفورد (OHI) و پرسشنامه سلامت روانی(Scl-25) به عنوان ابزار پژوهش مورد استفاده قرار گرفت. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها در بخش آمار توصیفی از میانگین و انحراف معیار و در بخش آمار استنباطی برای بررسی تأثیر نگرش مذهبی بر شادکامی و خودکارآمدی دانشآموزان متوسطه از تحلیل واریانس یک عاملی، و از آزمون من- ویتنی برای مقایسه میانگین رتبهها براساس متغیرها استفاده شده است. نتایج نشان داد که بین نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانشآموزان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. میزان ضرایب همخوانی به ترتیب برابر با (۰۲۷/۰>p) و(۰۰۶۴/۰>p) بود. با مقایسه میانگین رتبهها و مقدار من- ویتنی در بین دانشآموزان مشخص شد که دانشآموزان متوسطه دختر در مقایسه با دانشآموزان پسر از نگرش مذهبی بیشتری برخوردار بوده (۰۰۶/۰>p)، اما در متغیرهای شادکامی و خودکارآمدی تفاوت معناداری مشاهده نشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.