مقاله بررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی :
تعداد صفحات :۳۴
هدف پژوهش حاضر، بررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خودتعیین گری و سازگاری فردی دانشآموزان تیزهوش و عادی می باشد. روش پژوهش، توصیفی و از نوع پیمایشی است. بدین منظور۲۸۰ نفر از دانشآموزان تیزهوش و عادی مدارس شهر زاهدان با روش نمونهگیری طبقهای تصادفی انتخاب شدند و به پرسشنامههای شخصیت کالیفرنیا و مقیاس نیازهای روانشناختی اساسی پاسخ دادند. نتایج نشان داد، خودتعیینگری دانشآموزان عادی از تیزهوش بیشتر است. اما دانشآموزان از نظر سازگاری فردی، باهم تفاوت معناداری ندارند. همچنین نتایج رابطه ی معناداری بین خودتعیینگری و سازگاری فردی دانشآموزان نشان میدهد(۰۱/0P<). نتایج حاصل از رگرسیون گام به گام نشان داد که نیاز به ارتباط و نیاز به شایستگی به میزان ۳۳ درصد میتوانند سازگاری فردی دانشآموزان را پیش بینی نمایند. بنابراین وقتی نیازهای روانی دانشآموزان برآورده میشود، آنها به تکالیف درسی توجه بیشتری نموده و به انجام آنها علاقمند خواهند شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.