مقاله بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان :
تعداد صفحات :۲۶
هدف پژوهش حاضر، بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در بین دانشآموزان بود. بدین منظور ۳۵۰ نفر دانشآموز (۱۳۰ پسر و ۲۲۰ دختر) از دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان پارسآباد به روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند و به پرسشنامه همدلی و همدردی پاسخ دادند. دادهها با روش تحلیل عاملی تاییدی و نرم افزار LISREL 8.8 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافتهها نشان داد که ضریب آلفای کرونباخ برای مؤلفههای همدلی شناختی ۸۴/۰، همدلی عاطفی ۸۱/۰ و همدردی ۷۸/۰ و ضریب آلفای کرونباخ کل پرسشنامه ۸۲/۰ به دست آمد. اعتبار بازآزمایی نیز در فاصله ۲ هفته اجرا در دامنه ۷۱/۰ تا ۷۸/۰ به دست آمد. یافتههای حاصل از تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول و مرتبه دوم نشان داد که این مدل از برازش مناسبی برخوردار است (056/0 =RMSEA). با توجه به نتایج به دست آمده، میتوان گفت که پرسشنامه همدلی و همدردی ابزاری مناسب برای سنجش همدلی و همدردی در دانش آموزان است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.