مقاله پیش‌بینی جهت‌گیری هدف پیشرفت بر اساس سبک‌های پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله پیش‌بینی جهت‌گیری هدف پیشرفت بر اساس سبک‌های پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش‌بینی جهت‌گیری هدف پیشرفت بر اساس سبک‌های پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش‌بینی جهت‌گیری هدف پیشرفت بر اساس سبک‌های پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش‌بینی جهت‌گیری هدف پیشرفت بر اساس سبک‌های پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی :

تعداد صفحات :۲۴

جهت­گیری هدف و عوامل مؤثر و مرتبط با آن یکی از مسائل انگیزشی مهم است که امروزه در امر تعلیم و تربیت از جایگاه ویژه­ای برخوردار­ است. هدف پژوهش حاضر، پیش­بینی جهت­گیری­های هدف بر اساس سبک­های پردازش هویت با در نظرگرفتن پایه­های تحصیلی دانش­آموزان بود. نمونه­ای مشتمل بر ۱۹۴ دانش­آموز دختر به روش خوشه­ای چندمرحله­ای از میان دانش­آموزان مقطع اول و چهارم (پیش‌دانشگاهی) دبیرستان آموزش و پرورش منطقه پنج شهر تهران انتخاب شده و به پرسشنامه جهت­گیری هدف پیشرفت، پرسشنامهسبک­هایهویت پاسخ دادند. نتایج رگرسیون گام به گام نشان داد که بدون در نظرگرفتن پایه­های تحصیلی، سبک هویت اطلاعاتی در پیش­بینی جهت­گیری تبحری و سبک هویت هنجاری در پیش­بینی جهت­گیری عملکردگرایی و عملکرد اجتنابی نقش مثبت و معناداری دارند. با در نظر گرفتن پایه­ تحصیلی دانش­آموزان تفاوتی در سهم سبک­های هویت برای پیش­بینی جهت­گیری هدف تبحری و عملکردگرایی نسبت به کل گروه مشاهده شد که این نتیجه می­تواند نشان­دهنده نقش تعدیل‌کنندگی پایه‌های تحصیلی در پیش­بینی جهت­گیری­های هدف بر اساس سبک­های هویت باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.