مقاله نقش پیش‌بین سیستم‌های بازداری/ فعال‌ساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نقش پیش‌بین سیستم‌های بازداری/ فعال‌ساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش پیش‌بین سیستم‌های بازداری/ فعال‌ساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش پیش‌بین سیستم‌های بازداری/ فعال‌ساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش پیش‌بین سیستم‌های بازداری/ فعال‌ساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی :

تعداد صفحات :۲۷

هدف این پژوهش تعیین نقش پیش‌بین سیستم‌های مغزی رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای با کیفیت زندگی کودکان تیز هوش بود. در یک تحقیق توصیفی – همبستگی، مقطعی و گذشته­نگر، ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان تیزهوش دوره متوسطه اول (راهنمایی) مدارس استعدادهای درخشان شهر تبریز به روش نمونه‌گیری تصادفی ساده به‌عنوان نمونه انتخاب شدند. داده‌ها با استفاده از پرسشنامه مهارت‌های بهوشیاری کنتاکی، مقیاس کیفیت زندگی، سیستم‌های بازداری/فعال‌سازی رفتاری و آزمون ماتریس‌های پیشرونده ریون رنگی جمع‌آوری شد. اطلاعات به‌دست آمده با استفاده از آزمون ضریب همبستگی گشتاوری پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیره تحلیل شد. نتایج نشان داد کیفیت زندگی با بازداری رفتاری، فعال‌ساز رفتاری، بهوشیاری زمینه‌ای (مشاهده گری، عملکرد همراه با آگاهی و پذیرش بدون قضاوت) رابطه معنادار دارد (۰۱/۰>p). 29 درصد از واریانس کیفیت زندگی توسط متغیرهای پژوهش تبیین می‌شوند. ۱۲ درصد از واریانس توسط BIS و BAS و ۱۷ درصد توسط مولفه‌های مشاهده گری، عملکرد همراه با آگاهی و پذیرش بدون قضاوت تبیین می‌شود. بر اساس نتایج بدست آمده می‌توان نتیجه گرفت سیستم‌های مغزی رفتاری و بهوشیاری زمینه‌ای تعیین گرهای مهم کیفیت زندگی کودکان تیز هوش می‌باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.