مقاله اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری :

تعداد صفحات :۲۸

هدف از انجام این پژوهش، مقاله اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری بود. روش این پژوهش آزمایشی از نوع پیش­آزمون-پس­آزمون با گروه کنترل بود. جامعه‌ی آماری این پژوهش را کلیه­ی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول اردبیل در سال ۹۴-۹۳ که مورد زورگویی قرار گرفته بودند، تشکیل دادند. سپس با استفاده از شیوه نمونه گیری در دسترس ۱۵ نفر از آنها به عنوان گروه آزمایش و ۱۵ نفر گروه کنترل انتخاب شده و به پرسش‌نامه­های اضطراب افسردگی و استرس لویندا (DASS) و پرسش‌نامه شادکامی آکسفورد (OHQ) پاسخ دادند. جلسات مداخله برای هر نفر، به صورت انفرادی به همراه افراد قربانی، قلدر و اولیای مدرسه برگزار شد. نتایج تحلیل کواریانس چند متغیری نشان داد که روش نگرانی مشترک بر باور­های اضطراب، افسردگی، استرس و شادکامی دانش‌آموزان گروه آزمایش را هم در مرحله پس آزمون و هم در پی­گیری تأثیر داشته است. بنابراین نتیجه گرفته می­شود که بهتر است برای کاهش مشکلات دانش­آموزان قربانی قلدری، از روش نگرانی مشترک استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.