مقاله رابطه ی بین حلمسأله و تابآوری با میزان رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه ی بین حلمسأله و تابآوری با میزان رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه ی بین حلمسأله و تابآوری با میزان رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه ی بین حلمسأله و تابآوری با میزان رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه ی بین حلمسأله و تابآوری با میزان رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین :

تعداد صفحات :۲۷

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه ی بین حلمسأله و تابآوری با میزان رفتارهای پرخطر است. روش تحقیقاز نوع عل ی مقایسهای وهمبستگی بود. جامعه ی آماری دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای پیشرفت تحصیلی بالا وپایین در منطقه ۹ آموزش و پرورش شهر تهران بود. نمونه ی مورد مطالعه ۳۵ دانش آموز دارای پیشرفت تحصیلی بالاو ۳۵ دانش آموز دارای پیشرفت تحصیلی پایین بود که به روش نمونهگیری تصادفی خوشهای چندمرحله ای انتخابشدند. از مقیاس تاب آوری کونور و دیویدسون، مقیاس سنجش رفتارهای پرخطر و پرسش نامه شیوه حلمسألهکسیدی و لانگ برای جمعآوری دادهها استفاده شد. نتایج تحلیل واریانس چند متغیره نشان داد بین دو گروه درمتغیرهای تابآوری، حلمسأله و رفتارهای پرخطر تفاوت وجود دارد. بهطوری که میانگین نمرات دانشآموزاندارای پیشرفت بالا در مقیاس تاب آوری و سبک خلاقیت حل مسأله و میانگین نمرات دانش آموزان دارای پیشرفتپائین در سبک های درماندگی، کنترل و اجتناب از حل مسأله و همچنین در مقیاس رفتارهای پرخطر بیشتر است.نتایج حاصل از ضریب همبستگی نیز نشان داد که بین رفتارهای پرخطر و تابآوری در هر دو گروه رابطه منفیوجود دارد. همچنین بین سبک های درماندگی، کنترل و اجتناب از حل مسأله در گروه دارای پیشرفت پایین و کنترلو اجتناب از حل مسأله در گروه دارای پیشرفت بالا با رفتارهای پرخطر رابط هی مثبت دیده شد. این یافته ها می توانددر مورد آموزش و ارائه خدمات مشاوره ای دانش آموزان مفید باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.