مقاله اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دوره راهنمایی در درس زبان انگلیسی بود. طرح پژوهش، نیمه آزمایشی از نوع پیش آزمون – پس آزمون با گروهکنترل بود؛ بدینمنظور، تعداد ۵۰ دانشآموز دختر پایه دوم راهنمایی مدارس شهرستان مهدیشهر با روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای انتخاب شدند و به روش تصادفی ساده در گروههای آزمایشی (۲۳ نفر) و گروه کنترل (۲۷ نفر) گمارده شدند. سپس پرسشنامههای خودکارآمدی عمومی شرر، و انگیزش پیشرفت هرمنس، در مرحله پیش آزمون و پس آزمون بر روی هر دو گروه اجرا شد. طی دوره مداخله، گروه آزمایشی ۱۵ جلسه بازخورد نوشتاری معلم زبان انگلیسی را دریافت کردند، اما گروه کنترل بازخورد نوشتاری معلم را دریافت نکردند. نتایج تحلیل دادهها با استفاده از آزمون تحلیل کوواریانس چند متغیری و تک متغیری، تفاوت معناداری را در آزمودنیهای گروه آزمایش در متغیر خودکارآمدی و مؤلفههای آینده نگری و سخت کوشی انگیزش پیشرفت، نسبت به گروه کنترل نشان داد. اما آموزش، تفاوت معناداری را بر مؤلفههای اعتماد به نفس و پشتکار انگیزش پیشرفت ایجاد نکرده بود. بنابراین، میتوان گفت ارائه بازخورد نوشتاری توسط معلم، میتواند عملکرد یادگیرندگان را در حوزههای انگیزشی و خودکارآمدی ارتقا دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.