مقاله ارزیابی الگوی نقش مؤلفههای ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفههای ناسازگاری دانشآموزان دختر دبیرستانهای مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی الگوی نقش مؤلفههای ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفههای ناسازگاری دانشآموزان دختر دبیرستانهای مشهد دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی الگوی نقش مؤلفههای ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفههای ناسازگاری دانشآموزان دختر دبیرستانهای مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی الگوی نقش مؤلفههای ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفههای ناسازگاری دانشآموزان دختر دبیرستانهای مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی الگوی نقش مؤلفههای ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفههای ناسازگاری دانشآموزان دختر دبیرستانهای مشهد :
تعداد صفحات :۲۷
هدف این پژوهش بررسی رابطه ادراک فعالیتهای کلاسی با ناسازگاریهای دانشآموزان از طریق یک الگوی معادلات ساختاری است. بدین منظور نمونهای به حجم ۵۷۰ دانشآموز دختر دوره متوسطه شهر مشهد انتخاب شد. پرسشنامه ادراک فعالیتهای کلاسی جنتری و اون و پرسشنامه سازگاری مدرسه ای سینها توسط شرکتکنندگان تکمیل شد. نتایج اجرای ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که مولفههای ادراک کیفیت فعالیتهای کلاسی شامل چالش، انتخاب، جاذبه، معنا و خودکارآمدی با مولفههای اجتماعی و آموزشی ناسازگاری رابطه منفی معناداری دارند، اما مولفههای چالش، انتخاب، جاذبه، معنا و خودکارآمدی با ناسازگاری عاطفی رابطه منفی غیرمعناداری به لحاظ آماری دارند. نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه نیز نشان داد که مولفههای ادراک فعالیتهای کلاسی، ناسازگاری تحصیلی را پیشبینی میکند (۰۰۱/۰>p ، ۱۱/۲۱= (۵،۳۶۴)F)و در این معادله، کلیه ضرایب رگرسیون به جز ضرایب جاذبه و معنا، به لحاظ آماری معنادار است. همچنین نتیج نشان داد که مولفههای ادراک فعالیتهای کلاسی، سازگاری اجتماعی را پیش بینی میکنند (۰۰۱/۰>p ، ۷۳/۶= (۳۸۹،۳)F) و در این معادله، فقط ضریب جاذبه معنادار است. همچنین مؤلفههای ادراک فعالیتهای کلاسی، سازگاری هیجانی را پیشبینی و تبیین نمیکنند. الگوی علی پیشنهادی رابطه مؤلفههای ادراک فعالیتهای کلاسی با مؤلفههای ناسازگاری مدرسهای نیز از برازش مناسبی برخوردار است. با توجه به نتایج بهدست آمده، توصیه میشود برای افزایش سازگاری دانشآموزان، ادراکات مناسبی براساس تکالیف چالش انگیز، جذاب، معنادار توام با حق انتخاب و خودکارآمدی ایجاد گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.