مقاله شیوه بهرهگیری از چهارچوب اصلاح شده روایتگری برای استفاده از تجارب بدیع در یادگیری سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شیوه بهرهگیری از چهارچوب اصلاح شده روایتگری برای استفاده از تجارب بدیع در یادگیری سازمانی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شیوه بهرهگیری از چهارچوب اصلاح شده روایتگری برای استفاده از تجارب بدیع در یادگیری سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شیوه بهرهگیری از چهارچوب اصلاح شده روایتگری برای استفاده از تجارب بدیع در یادگیری سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شیوه بهرهگیری از چهارچوب اصلاح شده روایتگری برای استفاده از تجارب بدیع در یادگیری سازمانی :
تعداد صفحات :۴۲
آن دسته از تجارب سازمانی که در هیچکدام از دستهبندیهای دانش موجود جای نمیگیرند، چالشی برای یادگیری سازمانی، که عمدتاً بر رویکرد علمی و تجربی تکیه میکند، فراهم آورده است. برای شناخت و یادگیری از این تجربیات بدیع، نیازمند بهکارگیری روشی کارآمد هستیم. هدف این پژوهش ارائه و بررسی شیوه نوین هفت مرحلهای است که در آن فرایندهای روایتگریسازمانی، این نوع یادگیری را امکانپذیر میسازد. با بهکارگیری این روش، بازیگران سازمانی فهمی مناسب از تجارب بدیع بهدست میآورند، درباره معانی مشترک آن به توافق میرسند و از آن برای اقداماتی هماهنگ بهره میگیرند. همچنین، از طریق روایت، بازیگر خاطرات تجربیات بدیع خود و چگونگی دستیابی به آنها را استخراج میکند و این کار باعث ایجاد گزینههای جدید برای برخورد با تجارب بدیع در حال ظهور میشود. این مقاله، چهارچوب داستانسرایی ریزمن را، که برای تجربیات شخصی مطرح شده است، بررسی و سپس آن را بهصورت مدلی برای استفاده در سازمان اصلاح میکند. در مرحله دوم، فرضیه «مناسب بودن این چهارچوب برای سازمانهای ایرانی» را به نظرخواهی گذاشتیم که نتایج تحقیق فرضیه پژوهش را تأیید کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.