مقاله مقایسه‌ تأثیر آموزش پیش‌دبستانی بر عملکرد انس با قرآن نوآموزان مکتب‌القرآن‌ و سایر مراکز پیش‌دبستانی ۱۳۹۲?۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه‌ تأثیر آموزش پیش‌دبستانی بر عملکرد انس با قرآن نوآموزان مکتب‌القرآن‌ و سایر مراکز پیش‌دبستانی ۱۳۹۲?۱۳۹۳ دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه‌ تأثیر آموزش پیش‌دبستانی بر عملکرد انس با قرآن نوآموزان مکتب‌القرآن‌ و سایر مراکز پیش‌دبستانی ۱۳۹۲?۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه‌ تأثیر آموزش پیش‌دبستانی بر عملکرد انس با قرآن نوآموزان مکتب‌القرآن‌ و سایر مراکز پیش‌دبستانی ۱۳۹۲?۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه‌ تأثیر آموزش پیش‌دبستانی بر عملکرد انس با قرآن نوآموزان مکتب‌القرآن‌ و سایر مراکز پیش‌دبستانی ۱۳۹۲?۱۳۹۳ :

تعداد صفحات :۳۶

هدف از این مقاله مقایس تأثیر آموزش پیش‌دبستانی بر عملکرد انس با قرآن نوآموزان مکتب‌القرآن و سایر مراکز پیش‌دبستانی است. روش پژوهش علّی−مقایسه‌ای، جامعه آماری، نوآموزان مکتب‌القرآن‌الکریم و سایر مراکز پیش‌دبستانی، روش نمونه‌گیری، خوشه‌ای چند مرحله‌ای و ابزار اندازه‌گیری آزمون رشد قرآنی یا عملکرد فعالیت‌های مختلف انس با قرآن می‌باشد. روش تجزیه و تحلیل با استفاده از آزمون T انجام شده است. یافته‌ها نشان می‌دهد عملکرد آمادگی انس با قرآن شامل، فهم داستان‌های قرآنی (به صورت تصویری)، فهم مفاهیم قرآنی، حفظ سوره‌های قرآنی، ترجمه آموزه‌های قرآنی و روخوانی قرآن نوآموزان مکتب‌القرآن‌ با سایر مراکز تفاوت معناداری دارد و بالاترین میانگین‌ها به نوآموزان مکتب‌القرآن اختصاص دارد؛ بنابراین، عملکرد انس با قرآن نوآموزان مکتب‌القرآن بیشتر از سایر مراکز است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.