مقاله الگوی مفهومی تفکر استراتژیک در کسب و کارها از دیدگاه امام علی? در نهجالبلاغه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله الگوی مفهومی تفکر استراتژیک در کسب و کارها از دیدگاه امام علی? در نهجالبلاغه دارای ۵۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگوی مفهومی تفکر استراتژیک در کسب و کارها از دیدگاه امام علی? در نهجالبلاغه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی مفهومی تفکر استراتژیک در کسب و کارها از دیدگاه امام علی? در نهجالبلاغه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله الگوی مفهومی تفکر استراتژیک در کسب و کارها از دیدگاه امام علی? در نهجالبلاغه :
تعداد صفحات :۵۰
بسیاری از پژوهشهای مدیریتی به اهمیت قابلیت تفکر استراتژیک برای مدیران اشاره کردهاند؛ اما موضوعی که کمترین توجه بدان شده، حلق ارتباطی تفکر استراتژیک و ارزشهاست، حلقهای که ارزشهای اخلاقی را با منطق تجاری پیوند میدهد. هدف از نگارش مقاله حاضر ترسیم و تعریف چارچوب مفهومی برای تبیین ارتباط اصول اخلاقی و تفکر استراتژیک است. این پژوهش با روش تحلیل محتوا به بررسی و تحلیل مفاهیم همسو با کسب و کار در نهجالبلاغه و دریافت نکات مهم و میزان اهمیت و تنوع آنها راهنمای ما در درک ارتباط اخلاق و تفکر استراتژیک خواهد بود. در مدل مستخرج از نهجالبلاغه، حضرت علیj مبتنی بر رویکردی متعالی به کسب و کار، افزونبر نگرش مادی، نگرشی الهی به کسب و کار بخشیده است. در این مدل مبتنی بر ارزشهای بنیادین کسب و کار، شاخصهای اخلاقی مؤثر بر کسب و کار ارائه میشود و سرانجام مؤلفههای تفکر در کسب و کار بر مبنای نهجالبلاغه ارائه شده است. اثربخشی تفکر استراتژیک، نیازمند ارائه الگویی است که مؤلفههای تفکر استراتژیک را در تعامل کامل با ارزشهای اخلاقی ارائه کند و افزونبر فرایند، محتوای اخلاقی نیز داشته باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.