مقاله ارزشیابی توسعه آموزش برای همه در کشورهای متذکره در سند چشم‌‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزشیابی توسعه آموزش برای همه در کشورهای متذکره در سند چشم‌‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزشیابی توسعه آموزش برای همه در کشورهای متذکره در سند چشم‌‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزشیابی توسعه آموزش برای همه در کشورهای متذکره در سند چشم‌‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزشیابی توسعه آموزش برای همه در کشورهای متذکره در سند چشم‌‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی :

تعداد صفحات :۳۷

هدف مقاله توصیفی حاضر، ارزشیابی توسعه آموزش برای همه در کشورهای متذکره در سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی بوده که داده‌‌های لازم برای این امر به شیوه اسنادی جمع‌‌آوری شده و منطبق با چارچوب پیشنهادی بخش آموزش یونسکو با استفاده از روش تحلیل ثانویه داده‌‌ها مورد تحلیل قرار گرفته‌‌اند. نتایج این بررسی حاکی از آن است که در شاخص توسعه آموزش برای همه، گرجستان بالاترین وضعیت و افغانستان پایین‌‌ترین وضعیت و ایران نیز دارای رتبه ۱۸ در میان ۲۵ کشور بوده است، به بیان دیگر گرجستان، تاجیکستان، قزاقستان، آذربایجان، ازبکستان، بحرین، ترکمنستان، کویت و ارمنستان دارای سطح توسعه بالا و کشورهای یمن، پاکستان و افغانستان دارای سطح توسعه پایین و اکثریت کشورهای منطقه و از جمله ایران، دارای سطح متوسط توسعه آموزش برای همه بوده‌‌اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.