مقاله طراحی سیستم کنترل وضعیت یک ماهواره‌بر با بوسترهای جانبی در معرض ارتعاشات در فضای زیرباند مستقیم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی سیستم کنترل وضعیت یک ماهواره‌بر با بوسترهای جانبی در معرض ارتعاشات در فضای زیرباند مستقیم دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی سیستم کنترل وضعیت یک ماهواره‌بر با بوسترهای جانبی در معرض ارتعاشات در فضای زیرباند مستقیم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی سیستم کنترل وضعیت یک ماهواره‌بر با بوسترهای جانبی در معرض ارتعاشات در فضای زیرباند مستقیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی سیستم کنترل وضعیت یک ماهواره‌بر با بوسترهای جانبی در معرض ارتعاشات در فضای زیرباند مستقیم :

تعداد صفحات :۱۷

کنترل ارتعاشات سیستم‌های چندجسمی انعطاف‌پذیر نظیر ماهواره‌برهای دارای بوستر جانبی در کاربردهای جاری، به‌دلیل بالابودن درجات آزادی، با چالش‌های بسیاری روبروست. در این میان، روش‌های مدلسازی پاسخ فرکانسی نقش مفیدی دارند. در این نگاه، با یافتن فرکانس‌های غالب سیستم و فیلتر نمودن فعال آنها، مشابه حذف نوفه در فیلترهای زیرباند، می‌توان سیستم را در برابر ارتعاشات کنترل کرد. تاکنون در بسیاری از فعالیت‌های مشابه از روش‌های تمام‌باند استفاده شده که نتوانسته‌اند برای سیستم‌های پیچیده به‌کار روند. توانمندی قابل قبول روش‌های مبتنی بر پردازش سیگنال‌ها به طراحی کنترل‌کننده‌های ارتعاشات کاربردی و قابل استفاده‌ای منجر می‌شود. در این مقاله، کاهش ارتعاشات در فضای زیرباند برخط به‌عنوان یک نوآوری مهم مطرح شده است. در این روش تنها مشکل، کاربرد و مدلسازی روش فوق در حلقه بسته سیستم‌های کنترل به‌دلیل وجود تأخیرهای بالا در سیستم‌های پردازش می‌باشد که به ناپایداری احتمالی سیستم منجر شده است. در این مقاله، روشی برای رفع این مشکل در حلقه بسته سیستم کنترل ارائه شده است. این روش بر پایه مدلسازی روش پیش‌‌بین اسمیت به‌همراه مدل مرجع تطبیقی بنا شده است. شبیه‌سازی این روش روی یک ماهواره‌بر دارای چهار بوستر جانبی نتایج بسیار مطلوبی برای کاهش ارتعاشات با فرکانس‌های متنوع نشان می‌دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.