مقاله بررسی عوامل جامعهشناختی رضایتمندی زنان از خانهداری (نمونهی موردی شهر تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل جامعهشناختی رضایتمندی زنان از خانهداری (نمونهی موردی شهر تهران) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل جامعهشناختی رضایتمندی زنان از خانهداری (نمونهی موردی شهر تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل جامعهشناختی رضایتمندی زنان از خانهداری (نمونهی موردی شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل جامعهشناختی رضایتمندی زنان از خانهداری (نمونهی موردی شهر تهران) :
تعداد صفحات :۲۹
مطالعات جامعهشناسان نشان میدهد که نقش زن خانهدار پیچیده است، به این معنا که گروهی از زنان آن را ارضاکننده میدانند گروهی دیگر آن را یکنواخت و آزار دهنده ارزیابی میکنند. این مقاله که مبنا بر پژوهش است، میزان رضایت زنان نسبت به خانهداری را ارزیابی میکند. مبنای نظری این پژوهش نظریهی رضایت “مازلو” است که نیازهای انسان را برای هماهنگی با شرایط کار در سه دسته خلاصه میکند: «سطح اول: نیازهای حیاتی و زیستی؛ سطح دوم: نیازهای ارتباطی؛ سطح سوم: نیاز به شکوفا شدن استعدادها» بر این اساس، هرکاری که سطوح بالاتری از نیازها را تامین کند، کارکنان آن دارای رضایت بیشتری هستند. روش تحقیق، کیفی و کمی (پیمایشی) است. حجم نمونهی نهایی ۳۹۰ نفر بوده است که ۳۰۰ نفر آن را زنان خانهدار و ۹۰ نفر دیگر را نیز زنان شاغل تشکیل میدهند. این نمونهها با استفاده از نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای از مناطق بیست گانهی شهر تهران انتخاب شدهاند. نتایج تحقیق بیانگر آن است که زنان شاغل و خانهدار کار خانه را به کاری واقعی تعریف میکنند و انتظاراتی که از کار دارند این است که اولاً استقلال مالی و امنیتخاطر آنان را حفظ کند که شامل همان نیازهای سطح اول رضایتمندی شغلی است. در مرحلهی بعد کار هم باعث پیوندشان با دیگران شود و آنها را از انزوا دور نماید و هم نتیجهی کارشان در اختیار کسی (همسر) قرار گیرد که به او عشق میورزند که با نیازهای سطح دوم رضایتمندی مطابقت دارد و نهایتاً اینکه کار، توان و استعداد آنها را به کار گیرد که همان نیازهای سطح سوم رضایتمندی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.