مقاله تأثیر سوادرسانهای در بعد پردازش و تحلیل پیامهای رسانهها بر مصرف کالاهای فرهنگی (مورد مطالعه در زنان ۱۵-۳۹شهر شهرکرد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر سوادرسانهای در بعد پردازش و تحلیل پیامهای رسانهها بر مصرف کالاهای فرهنگی (مورد مطالعه در زنان ۱۵-۳۹شهر شهرکرد) دارای ۵۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر سوادرسانهای در بعد پردازش و تحلیل پیامهای رسانهها بر مصرف کالاهای فرهنگی (مورد مطالعه در زنان ۱۵-۳۹شهر شهرکرد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر سوادرسانهای در بعد پردازش و تحلیل پیامهای رسانهها بر مصرف کالاهای فرهنگی (مورد مطالعه در زنان ۱۵-۳۹شهر شهرکرد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر سوادرسانهای در بعد پردازش و تحلیل پیامهای رسانهها بر مصرف کالاهای فرهنگی (مورد مطالعه در زنان ۱۵-۳۹شهر شهرکرد) :
تعداد صفحات :۵۸
امروزه مسئله مصرف و بویژه مصرف کالاهای فرهنگی از چنان اهمیتی برخوردار است که به عنوان یکی از مسایل کلیدی و مهم در دستور کار برنامهریزان و مسئولان فرهنگی جوامع قرار دارد. بر این اساس، هدف این مطالعه بررسی تأثیر سواد رسانهای بر مقدار مصرف کالاهای فرهنگی در بین زنان (۱۳-۱۵) سال شهر شهرکرد بود. روش مطالعه از نوع پیمایش میباشد. جامعه آماری برابر با ( ۳۹۵۹۶) نفر بوده است که از این تعداد ۳۸۰ نفر با توجه به فرمول کوکران و از روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای (سیستماتیک) به عنوان نمونه انتخاب شد. دادههای پژوهش با استفاده از نرم افزار SPSS و AMOS (مدل تجربی) و آمارههای رگرسیون چند متغیره و ضریب همبستگی تحلیل شد. یافتهها نشان میدهند رابطه آماری معناداری بین دو متغیر پایگاه اقتصادی – اجتماعی زنان و مقدار مصرف کالاهای فرهنگی وجود نداشت و درعوض در بین پردازش و تحلیل پیامها و مقدار مصرف کالاهای فرهنگی رابطهای معنادار وجود داشت. مصرف کالاهای فرهنگی بر مبنای بعد (مقدار، نوع و گرایش به مصرف) و با توجه به سطح مصرف و انگیزه، عادت و رفتار بررسی شد که نشان داد انگیزه مصرف در زنان منجر به رفتار مصرف و گرایش و تنوع در مصرف کالاهای فرهنگی و تکرار در اعمال مصرف، منجر به ایجاد عادت در مصرف کالاهای فرهنگی آنها میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.