مقاله اثربخشی آموزش هوش معنوی بر افسردگی و شادکامی دانشآموزان دختر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی آموزش هوش معنوی بر افسردگی و شادکامی دانشآموزان دختر دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی آموزش هوش معنوی بر افسردگی و شادکامی دانشآموزان دختر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی آموزش هوش معنوی بر افسردگی و شادکامی دانشآموزان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی آموزش هوش معنوی بر افسردگی و شادکامی دانشآموزان دختر :
تعداد صفحات :۴۲
این تحقیق با هدف بررسی اثربخشی آموزش هوش معنوی، بر افسردگی و شادکامی دانشآموزان دختر سال اول متوسطه انجام شد طرح پژوهش از نوع نیمه آزمایشی با روش پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترل و مرحله پیگیری بود.جامعه آماری شامل کلیه دانشآموزان دختر سال اول متوسطه شهرکرمانشاه درسال تحصیلی۱۳۹۲بود. با روش نمونهگیری خوشهای یک دبیرستان انتخاب و از جمعیت ۱۲۷نفری دانشآموزان سال اول دبیرستان مذکور، ۶۴ نفر که نمره بین ۵ تا ۳۹ را درآزمون افسردگی بک و نمره شادکامی زیرخط برش (۴۲-۴۰) مقیاس شادکامی آکسفورد راکسب نمودند، انتخاب شده و پس از همتاسازی به تصادف در دو گروه ۳۲ نفری آزمایش و کنترل گمارده شدند. آموزش هوش معنوی برای گروه آزمایش، طی ۹ جلسه۱۲۰دقیقهای برگزار گردید. پس از اجرای جلسات آموزشی میزان افسردگی و شادکامی هر دو گروه مجدد سنجیده شد. بهمنظور بررسی پایداری اثر آموزش، ۲ماه بعد هر دو گروه مورد پیگیری قرار گرفتند. نتایج تحلیل کوواریانس نشان داد که ارتباط منفی معناداری بین هوش معنوی و افسردگی و ارتباط مثبت و معناداری بین هوش معنوی و شادکامی وجود دارد (۰۰۱/0P<). این یافته نشانگر آن است که با ارتقای هوش معنوی ازطریق آموزش، افسردگی دانشآموزان کاهش و شادکامی آنها افزایش مییابد. همچنین آموزشها با فاصله زمانی دو ماه نیز پایدار بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.