مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر رضایتمندی کشاورزان از بیمهی محصول برنج در استان مازندران؛ کاربرد رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر رضایتمندی کشاورزان از بیمهی محصول برنج در استان مازندران؛ کاربرد رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (AHP) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر رضایتمندی کشاورزان از بیمهی محصول برنج در استان مازندران؛ کاربرد رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (AHP) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر رضایتمندی کشاورزان از بیمهی محصول برنج در استان مازندران؛ کاربرد رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (AHP)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر رضایتمندی کشاورزان از بیمهی محصول برنج در استان مازندران؛ کاربرد رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (AHP) :
تعداد صفحات :۳۶
تحقیق حاضر با هدف شناسایی و تعیین اولویت مؤلفههای اثرگذار بر رضایتمندی برنجکاران استان مازندران از بیمهی محصول طی سال زراعی ۹۱-۱۳۹۰ انجام گرفت. اطلاعات مورد نیاز از ۸۲ پرسشنامه تکمیل شده توسط کشاورزان برنجکار خبره و پیشروی بیمهشدهی منتخب شهرستانهای مختلف استان بهدست آمد. در این تحقیق، در ابتدا بهمنظور شناسایی عوامل موثر بر رضایتمندی کشاورزان از بیمهی محصول از آزمون t و در مرحلهی بعد، جهت رتبهبندی عوامل مذکور از آزمون فریدمن و رویکرد سلسله مراتبی(AHP) استفاده شد. نتایج آزمون t نشان داد که شاخصهای حق بیمه و تسهیلات حمایتی، میزان غرامت دریافتی، کیفیت خدمات دریافتی، وجههی بانک کشاورزی، تعهد کشاورزان به بانک کشاورزی و میزان پاسخگویی به شکایات بر رضایتمندی برنجکاران از بیمهی محصول مؤثر بوده است. همچنین، براساس آزمون فریدمن و تکنیک AHP، شاخصهای حق بیمه و تسهیلات حمایتی و میزان غرامت دریافتی بالاترین اولویت را داشته در حالیکه میزان پاسخگویی به شکایات و متغیر وجهه بانک کشاورزی پایینترین رتبه را بهخود اختصاص دادهاند. براساس نتایج حاصل از این پژوهش، دریافت حق بیمه از کشاورزان به صورت اقساطی، پرداخت بهموقع ارزش واقعی خسارت و بهبود کیفیت خدمات از طریق ایجاد اصلاحات و تنوعسازی در خدمات و عوامل انسانی و غیرانسانی، به منظور جلب رضایت کشاورزان بایستی در اولویت قرار گیرد. افزون بر این، مشارکت دادن بیمهگذار در برنامههای بانک و در نظر گرفتن سازههای پاسخگویی، بهعنوان عواملی مهم در رضایتمندی کشاورزان از بیمهی محصول ایفای نقش خواهد نمود.
طبقهبندیJEL:G22، Q10، C65
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.