مقاله نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش میانجی تعارض معلم- شاگرد در رابطه بین مسولیت پذیری و فرسودگی تحصیلی :
تعداد صفحات :۲۴
دانشآموزان در فرایند یادگیری، به دلیل استرس، فشار درسی و یا دیگر عوامل روانی، حالتی از خستگی عاطفی، تمایل به زوال شخصیت و احساس موفقیت شخصی پایین را بروز میدهند. پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط علّی فرسودگی تحصیلی و مسئولیتپذیری تحصیلی با نقش میانجیگری تعارض معلم- شاگرد در دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران انجام شد. روش پژوهش از نوع همبستگی و دادهها از طریق مدلسازی معادلات ساختاری تحلیل شد. جامعه آماری شامل دانشآموزان سال دوم مقطع متوسطه شهر تهران بود که از میان آنان ۴۰۰ نفر به صورت نمونه گیری چند مرحله ای انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه فرسودگی تحصیلی، پرسشنامه مسئولیتپذیری دانشآموزان و پرسشنامه تعارض معلم- شاگرد بود. نتایج پژوهش نشان دادمدل پژوهش برازندگی قابل قبولی با دادهها دارد. تأثیر مستقیم مسئولیتپذیری تحصیلی و تعارض معلم- شاگرد بر فرسودگی تحصیلی در سطح ۰۱/۰ معنادار بود و تأثیر غیر مستقیم مسئولیتپذیری تحصیلی با میانجیگری تعارض معلم- شاگرد بر آن در سطح ۰۵/۰ معنادار بود.این مدل میتواند رابطه بین مسولییت پذیری و فرسودگی تحصیلی را با میانجیگری تعارض معلم- دانش آموز را به خوبی پیشبینی کند و به منظور پیشگیری مورد استفاده قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.