مقاله رابطه صفات برتر خـودتوسعـهای، دانش و اطلاعات بنیـادی مدیـران و عملکـرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهر ری)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه صفات برتر خـودتوسعـهای، دانش و اطلاعات بنیـادی مدیـران و عملکـرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهر ری) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه صفات برتر خـودتوسعـهای، دانش و اطلاعات بنیـادی مدیـران و عملکـرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهر ری) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه صفات برتر خـودتوسعـهای، دانش و اطلاعات بنیـادی مدیـران و عملکـرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهر ری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه صفات برتر خـودتوسعـهای، دانش و اطلاعات بنیـادی مدیـران و عملکـرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهر ری) :
تعداد صفحات :۳۶
این پژوهش با هدف بررسی رابطه صفات برتر خودتوسعهای، دانش و اطلاعات بنیادی و عملکرد مدیران مدارس شهرری و بر اساس مدل خودتوسعهای مدیران موفق پیدلر و همکاران انجام شدهاست. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بوده که با استفاده از فرمول نمونهگیری کوکران حجم نمونه۱۸۰ نفر از مدیران مدارس شهرری تعیین و روش نمونهگیری طبقهای با اختصاص متناسب جهت انتخاب نمونه استفادهشد. از پرسشنامه صفات برتر خودتوسعهای و دانش و اطلاعات بنیادی با پایایی(۸۶/۰=α)، پرسشنامه عملکرد شاخصمحور با پایایی(۸۶/۰=α) و پرسشنامه عملکرد ادبیاتمحور با پایایی(۹۱/۰=α) استفادهشد. بررسی میانگین متغیرها در طیف استاندارد ارزیابی نشانداد، صفات برتر خودتوسعهای نسبتاًمطلوب و دانش و اطلاعات بنیادی مدیران و عملکرد شاخصمحور و ادبیاتمحور آنها مطلوب میباشد. تحلیل همبستگی نیز نشانداد، میان صفات برتر خودتوسعهای و دانش و اطلاعات بنیادی و عملکرد ادبیاتمحور و شاخصمحور مدیران مدارس شهرری همبستگی مثبت و معنیداری سطح آلفای ۰۱/۰ وجود دارد. با توجه به نتایج رگرسیون گامبهگام، به ترتیب اولویت، اشراف داشتن بر واقعیات اساسی سازمان و خلاقیت با عملکرد شاخصمحور و خلاقیت، اشراف داشتن بر واقعیات اساسی سازمان و دانش و اطلاعات مرتبط با مدیریت با عملکرد ادبیاتمحور مدیران مدارس شهرری همبستگی چندگانه معنیداری داشتهاست.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.