مقاله میزان توجه به شاخصهای تنوع بخشی به محیطهای یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی عمومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله میزان توجه به شاخصهای تنوع بخشی به محیطهای یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی عمومی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله میزان توجه به شاخصهای تنوع بخشی به محیطهای یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی عمومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله میزان توجه به شاخصهای تنوع بخشی به محیطهای یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله میزان توجه به شاخصهای تنوع بخشی به محیطهای یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی عمومی :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از انجام این تحقیق بررسی میزان توجه به شاخصهای تنوع بخشی به محیطهای یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی عمومی می باشد. به لحاظ ماهیت و اهداف، این پژوهش از نوع کاربردی و برای اجرای آن از روش توصیفی پیمایشی استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مدیران و معلمان (مدیران ۳۰ نفر و معلمان ۲۶۳ نفر) مقطع متوسطه دخترانه آموزش و پرورش شهر مرودشت میباشد که با استفاده از جدول مورگان تعداد ۱۵۶ نفر از معلمان بهصورت تصادفی ساده انتخاب و با توجه به اینکه تعداد مدیران۳۰ نفر بوده برای برآورد حجم نمونه آنها از روش سرشماری استفاده شده است. برای گردآوری دادهها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است که روایی و پایایی آنها مورد تأیید قرار گرفته است. تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصل از پرسشنامهها در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی انجام شده است. در سطح آمار توصیفی از آمارههایی نظیر فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار استفاده شده است. در سطح آمار استنباطی از آزمونهای t تک نمونهای استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که مدیران و معلمان معتقدند که میزان توجه به کارآفرینی در تعلیم و تربیت عمومی و میزان تعاملات بین تعلیم و تربیت عمومی با طراحی و اجرای برنامههای درسی و یادگیری در حد متوسط میباشد. همچنین مدیران معتقدند که میزان توجه به فعالیتهای (کتابخانهای، آزمایشگاهی و کارگاهی) در تعلیم و تربیت عمومی درحد بالاتر از متوسط میباشد ولی معلمان معتقدند در حد متوسط میباشد. علاوه بر این مدیران معتقدند که میزان تعامل بین سیستمهای آموزشی با جامعه و سایر دستگاهها و نهادها در تعلیم و تربیت عمومی در حد متوسط میباشد ولی معلمان معتقدند در حد پایینتر از متوسط میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.