مقاله بازنمایی‌های چندگانه در آموزش و یادگیری: انعکاس تجربیات عملی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بازنمایی‌های چندگانه در آموزش و یادگیری: انعکاس تجربیات عملی دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازنمایی‌های چندگانه در آموزش و یادگیری: انعکاس تجربیات عملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازنمایی‌های چندگانه در آموزش و یادگیری: انعکاس تجربیات عملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازنمایی‌های چندگانه در آموزش و یادگیری: انعکاس تجربیات عملی :

تعداد صفحات :۳۸

روند کاربرد چندرسانه در محیط‌های یادگیری الکترونیکی به عنوان بستر مطلوب آموزش (بوی‍‍ژه در آموزش از راه دور) در طی چند سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار گردیده است. مقاله حاضر به ارائه گزارشی از یک پروژه تحقیقاتی جدید با موضوع توسعه نسخه چندرسانه‌ای یک دوره رسمی مکتوب اختصاص دارد که در دانشگاه کوئینزلند جنوبی مورد اجرا قرار گرفت. نوشتار حاضر به طور دقیق‌تر، به تحلیل مسائل مرتبط با طراحی آموزشی، انعکاس مفاهیم مرتبط با پاسخگویی به مشتریان چندسواده، شیوه ارتقای فرصت‌های یادگیری دانش‌پژوهان- عمدتاً دانش‌جویان مقطع کارشناسی- با کاربرد بازنمایی‌های چندگانه می‌پردازد. از این روی، در گام نخست، نقش سبک‌های یادگیری در فرآیند یادگیری و ملاحظات ضروری در تهیه و تدوین مطالب آموزشی با بررسی دقیق اهمیت تصویرپردازی در بازنمایی مفاهیم و درک‌افزایی مضمون سودمندی در فرهنگ آکنده از عناصر بصری مورد واکاوی قرار می‌گیرد. سپس مشاهده می‌گردد ادراک معطوف به این مفاهیم بنیادین در شکل‌گیری رویکرد شخصی نسبت به آموزش و یادگیری – بویژه در صورت کاربرد بازنمایی‌های چندگانه و یا دیداری در محیط‌های چندرسانه‌ای و الکترونیکی – از نقش مهمی برخوردار می‌باشد. در گام دوم، محدودیت‌های شناختی معطوف به یادگیرندگان در هنگام ارائه اطلاعات به شیوه‌های چندگانه در محیط‌ چندرسانه‌ای و اثربخشی شناختی ارائه سطحی از گزینش تعاملی به یادگیرندگان مورد بررسی قرار می‌گیرد. در پایان، مجموعه‌ای از توصیه‌های طراحی آموزشی با محوریت قالب‌بندی مناسب و ظرفیت‌های بالقوه ارائه مطالب آموزشی چندرسانه‌ای و یادگیری الکترونیکی پیشنهاد می‌گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.