مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسع? آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران (چهارچوبی برای برنامهریزی اجرا و ارزیابی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسع? آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران (چهارچوبی برای برنامهریزی اجرا و ارزیابی) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسع? آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران (چهارچوبی برای برنامهریزی اجرا و ارزیابی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسع? آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران (چهارچوبی برای برنامهریزی اجرا و ارزیابی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسع? آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران (چهارچوبی برای برنامهریزی اجرا و ارزیابی) :
تعداد صفحات :۲۴
این تحقیق به منظورشناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسع آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی کشورمان انجام شد. روش تحقیق از نظر شیوه گردآوری اطلاعات توصیفی- پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است. جامعه آماری پژوهش، مدیران دانشگاههای دولتی شهر تهران بوده که ۳۸۶ نفر به روش نمونهگیری سرشماری برای مطالعه انتخاب شدند. ابزار گردآوری دادهها مصاحبه و تحلیل محتوا در کنار پرسشنامه محققساخته است که روایی آن با مطالع منابع و اخذ نظرات استادان با تجربه و صاحبنظر در زمینه آموزشکارآفرینی به دست آمد و برای محاسبه پایایی، از آزمون آلفای کرانباخ استفاده که میزان عامل سیاستگذاری ۸۷/0a= و عامل حوزه قلمرو آموزش ۸۴/0a= ارزیابی شد. برای تحلیل دادهها، از روش مدلیابی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد سیاستها و حوزه قلمرو آموزش بر برنامههای توسع آموزشکارآفرینی تأثیر دارد. و بین مؤلفههای آموزشی تدوین سیاست، اجرا و ارزیابی سیاست، طراحی، اجرای، محتوای و ارزشیابی دوره در برنامههای توسع آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران رابطهی مستقیم و مثبت به دست آمد. همچنین یافتهها بیانگر آن است که شاخصهای برازندگی اولیه در تأیید الگوی سیاستگذاری و مؤلفههای آموزشی اثر گذار بر برنامههای توسع آموزشکارآفرینی دانشگاهی تناسب داشتن الگو را تأیید میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.