مقاله بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین در خود تنظیمی یادگیری دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین در خود تنظیمی یادگیری دانشآموزان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین در خود تنظیمی یادگیری دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین در خود تنظیمی یادگیری دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین در خود تنظیمی یادگیری دانشآموزان :
تعداد صفحات :۲۷
هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین در خود تنظیمی یادگیری دانشآموزان دبیرستانی در شهر شیراز بود. بدین منظور، به شیوه تصادفی خوشه ای چند مرحله ای، نمونهای شامل ۷۲۲ نفر دانشآموز (۳۷۹ دختر و ۳۴۳پسر) از دو ناحیهی آموزش و پرورش شهر شیراز انتخاب شدند. این افراد، پرسشنامه تأکیدات هدفی والدین و خودتنظیمی یادگیری را تکمیل کردند. نتایح حاصل از محاسبه پایایی و بررسی روایی ابزارها مطلوب بود. محاسبهی همبستگی نشان داد که بین تأکیدات هدفی تسلطی و عملکردی والدین با خودتنظیمی یادگیری فرزندان، همبستگی مثبت و معنیداری وجود دارد. هر دو نوع تأکیدات هدفی تسلطی و عملکردی والدین، پیشبینی کنندهی مثبت و معنیدار ابعاد فراشناختی و شناختی بودند. تأکیدات هدفی عملکردی، انگیزش را به صورت مثبت و معنیدار و تأکیدات هدفی تسلطی والدین انگیزش را به صورت منفی و معنیدار پیشبینی کردند. بین دختران و پسران از نظر تأکیدات هدفی تسلطی والدین، خود تنظیمی یادگیری و شناخت، تفاوت معنیداری وجود نداشت؛ در صورتی که از نظر تأکیدات هدفی عملکردی و فراشناخت به نفع دختران و انگیزش به نفع پسران تفاوت معنیداری وجود داشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.