مقاله بررسی نقش تعدیلگری ذهنآگاهی در رابطه بین استرس و سازگاری تحصیلی دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش تعدیلگری ذهنآگاهی در رابطه بین استرس و سازگاری تحصیلی دانشجویان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش تعدیلگری ذهنآگاهی در رابطه بین استرس و سازگاری تحصیلی دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش تعدیلگری ذهنآگاهی در رابطه بین استرس و سازگاری تحصیلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش تعدیلگری ذهنآگاهی در رابطه بین استرس و سازگاری تحصیلی دانشجویان :
تعداد صفحات :۳۳
هدف پژوهش حاضر، بررسی اثر تعدیلکنندگی ذهنآگاهی در رابطه بین استرس و سازگاری تحصیلی دانشجویان کارشناسی بود. این پژوهش یک مطالعه توصیفی از نوع همبستگی است. در این پژوهش، ۳۱۲ نفر از دانشجویان سال اول کارشناسی دانشگاه لرستان به روش نمونهگیری خوشهای چندمرحلهای انتخاب شدند. دانشجویان پرسشنامه استرس ادراکشده (کوهن و همکاران، ۱۹۸۳)، پرسشنامه ذهنآگاهی، توجه، هوشیاری (براون و ریان، ۲۰۰۳) و پرسشنامه سازگاری تحصیلی بیکر و سریاک (۱۹۸۹) را کامل کردند. تحلیل رگرسیون سلسلهمراتبی تعدیلی بهمنظور بررسی رابطه بین استرس و سازگاری تحصیلی و همچنین توان تعدیلی متغیّر ذهنآگاهی استفاده شد. نتایج نشان داد که بین استرس و سازگاری تحصیلی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین، نقش تعدیلگر ذهنآگاهی در رابطه بین استرس و سازگاری تحصیلی دانشجویان مورد تأیید قرار گرفت. این مطالعه نشان داد که سطوح بالاتر ذهنآگاهی رابطه بین استرس و سازگاری تحصیلی را تعدیل میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.