مقاله شناخت نظام مدیریت مقصد گردشگری (DMS) و چالش¬های توسعه¬ی آن در ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناخت نظام مدیریت مقصد گردشگری (DMS)
و چالش¬های توسعه¬ی آن در ایران دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناخت نظام مدیریت مقصد گردشگری (DMS)
و چالش¬های توسعه¬ی آن در ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناخت نظام مدیریت مقصد گردشگری (DMS)
و چالش¬های توسعه¬ی آن در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناخت نظام مدیریت مقصد گردشگری (DMS)
و چالش¬های توسعه¬ی آن در ایران :
تعداد صفحات :۳۸
DMS به مجموعهای از اطلاعات کامپیوتری شده درمورد یک مقصد اطلاق میشود. DMSها معمولاً حاوی اطلاعاتی درخصوص جاذبهها و تسهیلات هستند وغالباً قابلیت انجام رزواسیون و ثبت را نیز درخود دارند. این سیستمها معمولاً توسط DMOهامدیریت میشوند، که این مدیریت ممکن است توسط سازمانهای خصوصی، دولتییا تلفیقی ازهردو باشد.
در این مقاله نویسندگان ابتدا به بررسی کاربرد، عملکرد و ذینفعان سیستمهای مدیریت مقصد پرداخته، سپس با بررسی زیرساختهای موجود EC و وضعیت موجود سازمانهای متولی مدیریت مقصد ایران و الزامات اطلاعاتی مورد نیاز آنها و با انجام تحقیقات میدانی جهت آزمون فرضیات خود به امکانسنجی پیادهسازی نظام مدیریت مقصد ایران پرداختهاند. این مطالعه نشان می دهد که سازمان متولی گردشگری در ایران (درسازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) دارای ساختار و عملکردهای طراحی شده جهت مدیریت و بازاریابی مقصد ایران نمیباشد. همچنین در حال حاضر انجام فعالیتهای بازاریابی خارجی مقاصد و فعالیتهای توسعهی داخلی مقاصد که از جمله وظایف اصلی یک DMO، به شمار میآید، درسازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به گونهای اثربخش صورت نمیپذیرد. از طرف دیگردر حال حاضر به لحاظ فراهم نبودن زیرساختهای EC جهت پیادهسازی نظام مدیریت مقصد ایران، امکان پیادهسازی این نظام وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.