مقاله عوامل مؤثر بر توسع? گردشگری فرهنگی با رویکرد جذب گردشگران خارجی در ایران مرکزی مورد شناسی: شهر یزد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل مؤثر بر توسع? گردشگری فرهنگی با رویکرد جذب گردشگران خارجی در ایران مرکزی مورد شناسی: شهر یزد دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل مؤثر بر توسع? گردشگری فرهنگی با رویکرد جذب گردشگران خارجی در ایران مرکزی مورد شناسی: شهر یزد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر بر توسع? گردشگری فرهنگی با رویکرد جذب گردشگران خارجی در ایران مرکزی مورد شناسی: شهر یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر بر توسع? گردشگری فرهنگی با رویکرد جذب گردشگران خارجی در ایران مرکزی مورد شناسی: شهر یزد :
تعداد صفحات :۲۹
گردشگری فرهنگی، بخش مهمیاز گردشگری یک کشور یا مناطق فرهنگی است که تاریخ مردم، آداب و سنن، هنر، ارزشها و سبک زندگی آنها در این مناطق جغرافیایی از مهمترین مؤلفه مؤلفههای آن محسوب میمیشوند. هدف از این پژوهش بررسی عوامل مؤثر در توسعه گردشگری فرهنگی از دیدگاه گردشگران خارجی در شهر یزد است. نوع پژوهش کاربردی و روش بررسی آن توصیفی – تحلیلی است. جامعه آماری ۱۶۹ گردشگر خارجی در سال ۱۳۹۳ بر اساس نمونهگیری کوکران و همچنین روش منظم یا سیستماتیک است. برای جمعآوری اطلاعات از روش کتابخانهای (اسنادی) و میدانی استفاده شده است. یافتههای تحقیق نشان میدهد ۹/۶۶ درصد از گردشگران خارجی معتقدند، ضعف مدیریت و عدم اجرای پروژهها در زمین گردشگری فرهنگی تا حد زیادی میتواند، توسع گردشگری فرهنگی را با مشکل جدی مواجه سازد. در این رابطه، ۲/۷۵ از گردشگران تأثیر تبلیغات مفید و مؤثر را که دربرگیرند ارزشهای تاریخی، سنتی و معماری کویری است، در جذب گردشگران فرهنگی بسیار مهم و اساسی میدانند. نتایج ضرایب استاندارد شده مدلساختاریتحقیقوسطحمعناداری (۰۰۲۱/۰ =) بهدستآمدهنشان میدهد که نقش تمام هفت مؤلفه، در توسعه گردشگری فرهنگی بسیار ضروری است؛ چرا که معنیداری تمام مؤلفهها بیش از ۹۶/۱ است. نتایج مدل ساختاری مؤلفههای مدیریت در حوز گردشگری فرهنگی شهر یزد، نشان میدهد تأثیرات مستقیم چگونگی ادار همزمان جاذبههای تاریخی، میزان سرمایهگذاریشان درصنعتگردشگری، به ترتیب برابر با ۷۴/۶ و ۰۹/۶ است. همچنین در بین مؤلفههای مورد بررسی، مؤلفههای آموزش در حوز گردشگری فرهنگی، دارای نقاط ضعف اساسی بوده است. در نهایت راهکارهایی جهت توسعه مطلوب و پایدار گردشگری فرهنگی در سطح شهر یزد ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.