مقاله تحلیل راهبردی کیفیت خدمات بر اساس رویکرد ساختدهی مسئله مبتنی بر تلفیق تحلیل روابط خاکستری فازی(FGRA) و روش SWOT(مطالعه موردی: شهرداری منطقه ۳ شهرستان یزد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل راهبردی کیفیت خدمات بر اساس رویکرد ساختدهی مسئله مبتنی بر تلفیق تحلیل روابط خاکستری فازی(FGRA) و روش SWOT(مطالعه موردی: شهرداری منطقه ۳ شهرستان یزد) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل راهبردی کیفیت خدمات بر اساس رویکرد ساختدهی مسئله مبتنی بر تلفیق تحلیل روابط خاکستری فازی(FGRA) و روش SWOT(مطالعه موردی: شهرداری منطقه ۳ شهرستان یزد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل راهبردی کیفیت خدمات بر اساس رویکرد ساختدهی مسئله مبتنی بر تلفیق تحلیل روابط خاکستری فازی(FGRA) و روش SWOT(مطالعه موردی: شهرداری منطقه ۳ شهرستان یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل راهبردی کیفیت خدمات بر اساس رویکرد ساختدهی مسئله مبتنی بر تلفیق تحلیل روابط خاکستری فازی(FGRA) و روش SWOT(مطالعه موردی: شهرداری منطقه ۳ شهرستان یزد) :
تعداد صفحات :۳۲
همواره گام اساسی در تدوین برنامههای کیفیت، شناسایی اداراکات و انتظارات دریافتکنندگان خدمت از کیفیت خدماتی که دریافت میکنند، بوده است؛ ولی مهمتر از آن تحلیل صحیح و مناسب آن با توجه به ماهیت راهبردی کیفیت خدمات است. ارائهی ساخت مناسب برای مسئله کیفیت خدمات ضرورتی انکارناپذیر است. در این تحقیق بر اساس رویکرد ساختدهی به مسئله و نگرش راهبردی نسبت به کیفیت خدمات به بررسی کیفیت خدمات شهرداری یزد پرداخته شده است. هدف از این تحقیق ارائه الگویی جهت تدوین و ارزیابی برنامههای بهبود در شهرداری یزد است. جامعه آماری این تحقیق را مراجعهکنندگان شهرداری یزد تشکیل میدهند. تحلیل دادهها از طریق تلفیق مدل سروکوال و مفهوم مدل SWOT با استفاده از روش تحلیل روابط خاکستری فازی انجام شده است. مطابق با نتایج حاصل از تحلیل دادهها، ابعاد پاسخگویی، قابلیت اطمینان و تضمین خدمات بهعنوانxz فرصت بهبود کیفیت خدمات شناسایی شد. همچنین نتایج بیانگر این است که علی رغم موفقیت سازمان در بهبود کیفیت خدمات در کوتاهمدت، در بلندمدت انتظارات اربابرجوع پاسخ داده نشده است بنابراین نیازمند برنامهریزی جامع است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.