مقاله مدلسازی تحلیلی پلهای تیر- دال برای آنالیز لرزه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلسازی تحلیلی پلهای تیر- دال برای آنالیز لرزه ای دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی تحلیلی پلهای تیر- دال برای آنالیز لرزه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی تحلیلی پلهای تیر- دال برای آنالیز لرزه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی تحلیلی پلهای تیر- دال برای آنالیز لرزه ای :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

نتایج حاصل از تحلیل رفتار لرزه‌ای یک پل تیر- دال به فرضیات و جزئیات لحاظ شده در مدلسازی آن بستگی دارد. سختی عرشه، دیافراگم‌های عرضی، بالشتک‌های الاستومر و کوله‌ها که همگی در مسیر انتقال بار لرزه‌ای قرار دارند، در نتایج تحلیلی حاصل موثرند. این مقاله به بررسی تحلیلی فرضیات مدلسازی در مورد تمامی پارامترهای اشاره شده در بالا بر روی پاسخ لرزه‌ای پلهای تک دهانه تیر- دال راست و یا کج می‌پردازد. با در نظر گرفتن ضوابط آیین نامه AASHTO برای تحلیل لرزه‌ای پلها ، اقدام به مدلسازی کامپیوتری مسأله با استفاده از روش اجزای محدود و مطالعات پارامتریک می‌گردد. همچنین یک فرمولبندی ساده تحلیلی برای ارتعاش آزاد پل ارائه می‌شود. نتایج حاصل نشان می‌دهد، فرض عرشه صلب که باعث ساده‌سازی مدلسازی می‌گردد، برای پلهای تیر- دال با مشخصات معمول، صحیح می‌باشد. مودهای ارتعاشی پل کج نیز درگیر بوده، به هر دو سختی تکیه‌گاهی (دیافراگم‌های عرضی و بالشتک‌های الاستومر) وابسته می‌باشند. همچنین نشان داده می‌شود که برای مقادیر عملی سختی الاستومرها و دیافراگم‌های عرضی، اولین پریود ارتعاشی با کاهش سختی بالشتک‌های الاستومر کاهش می‌یابد ولی از سختی دیافراگم‌های عرضی متأثر نمی‌شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.